Gå til innhold

Nytt klipp på skam!


Anbefalte innlegg

Skrevet

OMG,beste episoden ever!!

 

Anonymous poster hash: 7eeea...da5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte gurra godt. Vi fikk jo ikke vite noe mer om Even er litt skeptisk til han.

Han er jo sjarmerende som fy, men mistenker at han har skjeletter i skapet.

 

Anonymous poster hash: bc33c...091

Skrevet

Okei, når har dere tenkt å faktisk bli voksne? Dette er faktisk ikke et program for voksne.



Anonymous poster hash: fba36...4d9
Skrevet

 

Okei, når har dere tenkt å faktisk bli voksne? Dette er faktisk ikke et program for voksne.

 

Anonymous poster hash: fba36...4d9

Åh slutt a, la oss se på :)

 

 

Anonymous poster hash: 25e8e...576

Skrevet

 

Okei, når har dere tenkt å faktisk bli voksne? Dette er faktisk ikke et program for voksne.

 

Anonymous poster hash: fba36...4d9

😂 Du ass!

 

Anonymous poster hash: 66297...65a

Skrevet

 

Okei, når har dere tenkt å faktisk bli voksne? Dette er faktisk ikke et program for voksne.

 

Anonymous poster hash: fba36...4d9

Det er et program for alle som er 17, eller har vært 17 en gang.

 

Jeg for min del liker programmet fordi det får meg rett tilbake til ei tid jeg har glemt litt ut. Og ikke minst lenge så i et nostalgisk romantisk lys.

Men det å være forelsket 17åring er jo virkelig ikke noe lett.

 

Anonymous poster hash: 235eb...8d7

Skrevet

De er så fantastisk gode skuespillere! Jeg tar av meg hatten!

Skrevet

De er så fantastisk gode skuespillere! Jeg tar av meg hatten!

Enig 😍

 

Anonymous poster hash: 073d7...add

Skrevet

De er så fantastisk gode skuespillere! Jeg tar av meg hatten!

Helt enig! Jeg synes rett og slett det er helt utrolig hvor ekte det føles. Samtlige av karakterene føles så fordømt ekte! Denne sesongen får jeg bokstavligtalt gåsehud av. Rørt blir jeg og.
Skrevet

Åååh fin episode <3

 

Anonymous poster hash: 951b5...820

Skrevet

 

Okei, når har dere tenkt å faktisk bli voksne? Dette er faktisk ikke et program for voksne.

 

Anonymous poster hash: fba36...4d9

 

 

Tull og tøys. Det er det.

 

Anonymous poster hash: 06b05...aad

Skrevet

Fantastisk klipp <3!

Og den kompissamtalen med råd om hva han burde skrive, helt herlig!



Anonymous poster hash: 06b05...aad
Skrevet

 

Fantastisk klipp <3!

Og den kompissamtalen med råd om hva han burde skrive, helt herlig!

 

Anonymous poster hash: 06b05...aad

 

 

Utrolig gjenkjennelig scene fra 20- årene med venninner :)

( Det fantes nemlig ikke mobil i min ungdom)

 

Anonymous poster hash: 06b05...aad

Skrevet

 

Okei, når har dere tenkt å faktisk bli voksne? Dette er faktisk ikke et program for voksne.

 

Anonymous poster hash: fba36...4d9

 

Vet du hva, jeg er 34 og kjenner meg utrolig godt igjen i dette. Jeg har falt for en jente for første gang i mitt liv, noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle gjøre. Selv om jeg er 34 så kjenner jeg på den av den samme usikkerheten, for dette er helt nytt for meg, Føler meg like usikker som når jeg var 17 år. Denne serien treffer utrolig mange, uansett aldersgruppe. Jeg tror mange kan relatere seg til følelsene og usikkerheten til både Isak og Even. Jeg er som Even, like usikker og vinglete.

 

Anonymous poster hash: 84957...20a

Skrevet

Kommer ikke skam i reprise i kveld på NRK3? Trodde det alltid gjorde det. Glemte det helt vekk klokka halv ni :(



Anonymous poster hash: 84957...20a
Skrevet

Episoden ligger tilgjengelig og gratis på nrk nett-tv :)

 

Anonymous poster hash: 2bb42...c7a

Skrevet

Fantastisk skuespill

 

Fantastisk manus og regi

 

Fantastisk musikk

 

Fantastisk viktig tema.

 

Det at dette ikke er for voksne er bullshit. Det er kunnskapsløst å si det. Det er en helt ny medierevolusjon når det kommer til publisering, og det er en verdenssensasjon hvordan de tar opp tema homofili.



Anonymous poster hash: 2f3ea...116
Skrevet

Jeg ble så sykt glad, beste klippet ever <3

Skrevet

 

Okei, når har dere tenkt å faktisk bli voksne? Dette er faktisk ikke et program for voksne.

 

Anonymous poster hash: fba36...4d9

Feil. Dette er ett fantastisk program for oss med større barn. Får ett større innblikk i ungdommens hverdag og utfordringer. Ser det selv med barna mine, og får ofte gode samtaler med dem som er vanskelig å få ellers. Mye har forandret seg siden jeg var ung. Ikke alt, men mye. Mye ord og uttrykk jeg overhører i hverdagen som brått gir en mening også.

 

 

Anonymous poster hash: 85ce0...cf2

Skrevet

Feil. Dette er ett fantastisk program for oss med større barn. Får ett større innblikk i ungdommens hverdag og utfordringer. Ser det selv med barna mine, og får ofte gode samtaler med dem som er vanskelig å få ellers. Mye har forandret seg siden jeg var ung. Ikke alt, men mye. Mye ord og uttrykk jeg overhører i hverdagen som brått gir en mening også.

 

 

Anonymous poster hash: 85ce0...cf2

For ikke å snakke om oss som jobber i skolen

Skrevet

For ikke å snakke om oss som jobber i skolen

Og oss som basically er mennesker ❤❤❤

 

What a morning in SKAM land 😂😂

 

 

Anonymous poster hash: 2f3ea...116

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...