Marriet Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Hvor kjøper dere kakebokser hen? Jeg må ha en god del, da jeg kasserte alle jeg hadde. Har lyst til å kjøpe en type i flere størrelser, som et slags sett. Har sett på Europris og Clas Ohlson, men hvor ellers?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #3 Skrevet 25. november 2016 De har egentlig overalt, Obs! har, Jernia har masse, overalt de selger kjøkkenutstyr og julevarer. Ikea selvfølgelig. Anonymous poster hash: b1ee1...868
Marriet Skrevet 25. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2016 Søstrene Grene, Jernia og Nille skal jeg sjekke i morgen Takk for hjelpa! Ble akutt bevisstløs her et lite øyeblikk og skjønte ikke hvor jeg kunne få tak i!
amandine Skrevet 25. november 2016 #6 Skrevet 25. november 2016 Søstrene Grene sine er fine, og Ikea pleier å ha fine.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #7 Skrevet 25. november 2016 Europris pleier å ha sånne sett med 3 like i forskjellige størrelser Anonymous poster hash: 74ecd...191
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå