Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Betaler barnebidrag osv osv. Vi har delt økonomi men felles lån. Jeg føler meg litt lurt... Anonymous poster hash: ad824...3e5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #2 Skrevet 25. november 2016 LItt? Det er økonomisk utroskap. Hva skal du gjøre med det? Anonymous poster hash: 6b57c...318
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #3 Skrevet 25. november 2016 Du føler deg bare litt lurt?? Hadde jeg vært deg ville jeg fått ham til å skrive en gyldig avtale om å betale tilbake dette til felleslånet innen en bestemt tid. Det han driver med er en form for økonomisk utroskap! Kanskje på tide med en time til økonomisk rådgiver, oppdatere ham på at han egentlig stjeler fra deg og parterapi? Noe er alvorlig galt med forholdet når han går bak ryggen din på den måten! Det bør bli månelyst og oppgjør i løpet av helgen, hvor han legger frem hvordan han skal ordne det han skylder. Gjør det for all del skriftlig! Mandag kontakter du også banken slik at ingen av dere kan bruke av dette lånet uten at begge har undertegnet. Anonymous poster hash: fe7ca...c21
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #4 Skrevet 25. november 2016 Selvfølgelig bør man være enige om hva man bruker pengene til, men har dere ikke felles økonomi? Vi har alltid hatt felles, og det spiller vel ingen rolle hvor de kommer fra? At det betales løpende utgifter med lån er jo et problem, men at han må betale bidrag kan.jo ikke komme som en overraskelse hvis du er gift med ham.. Anonymous poster hash: fcbd1...b96
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #5 Skrevet 25. november 2016 Selvfølgelig bør man være enige om hva man bruker pengene til, men har dere ikke felles økonomi? Vi har alltid hatt felles, og det spiller vel ingen rolle hvor de kommer fra? At det betales løpende utgifter med lån er jo et problem, men at han må betale bidrag kan.jo ikke komme som en overraskelse hvis du er gift med ham.. Anonymous poster hash: fcbd1...b96 Ehhh, før det første, vi er ikke gift, men har felles lån. Jeg betaler for mine, han for sine og vi deler på utgifter til fellesbarn. Jeg har ikle akkurat kjempegod råd, men jeg går da ikke å tar pengee ut fra felles lån for å betale mine private utgifter. Det koker her!!! Anonymous poster hash: ad824...3e5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #6 Skrevet 25. november 2016 Selvfølgelig bør man være enige om hva man bruker pengene til, men har dere ikke felles økonomi? Vi har alltid hatt felles, og det spiller vel ingen rolle hvor de kommer fra? At det betales løpende utgifter med lån er jo et problem, men at han må betale bidrag kan.jo ikke komme som en overraskelse hvis du er gift med ham.. Anonymous poster hash: fcbd1...b96 Siden mannen ikke greier å betale barnebidraget av sin egen lønn er det jo tydelig at han har et langt større privat forbrukt enn det han/de har råd til. Han kan ikke forvente å opprettholde et forbruk som han ikke har råd til og så sende regningen for det til Hi uten at hun er informert. Anonymous poster hash: fe7ca...c21
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #7 Skrevet 25. november 2016 Selvfølgelig bør man være enige om hva man bruker pengene til, men har dere ikke felles økonomi? Vi har alltid hatt felles, og det spiller vel ingen rolle hvor de kommer fra? At det betales løpende utgifter med lån er jo et problem, men at han må betale bidrag kan.jo ikke komme som en overraskelse hvis du er gift med ham.. Anonymous poster hash: fcbd1...b96 Hi skrev i hovedinnlegget at de ikke har felles økonomi så hvorfor stiller du spørsmål ved det. Nå har jeg felles økonomi og felles barn med min mann, men hadde jeg vært i et forhold der vi hadde barn hver til vårt ville jeg ikke hatt felles økonomi. Det at mannen til hi stjeler fra deres felles rammelån viser jo at det er veldig greit at de har adskilt økonomi. Hi dette må du bare sette han til veggs på og få han til å ordne opp umiddelbart samt gjøre det umulig for han å gjenta. Det er økonomisk utroskap og kan gå alvorlig utover deg også. Anonymous poster hash: 5f311...91d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå