Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Har hatt MA og tok første medisinsk abort tablett for fire uker siden. Selve den medisinske aborten foregikk for 26 dager siden (tok cytotecpillene da). Det var imidlertid igjen rester, så for tre uker siden hadde jeg en utskrapning. Etter det blødde jeg litt, men har nå ikke blødd/hatt farget utflod på 1 1/2 uke. Idag har jeg igjen farget utflod. Er det sannsynlig at dette er starten på mensen? Jeg har 24 dagers sykluser, men av og til spotter jeg noen dager før, så slik sett kan det kanskje stemme siden utskrapning var for 21 dager siden. Har hatt murrende smerter i korsryggen (livmorsmerter) i overkant av en uke og kjent meg usikker på om jeg burde ringe gyn for å sjekke om det fortsatt var rester igjen. Har takk og pris ingen erfaring fra tidligere utskrapning eller medisinsk abort, så vet egentlig ikke hva jeg kan vente meg. Hva skal jeg tenke? Mensen eller rester slik at jeg bør kontakte gyn? (Blir jo uansett ikke før på mandag). Anonymous poster hash: fd6fd...093
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #2 Skrevet 25. november 2016 Opplevde akkurat det samme som deg. Medisinsk abort som ikke var vellykket, ente med utskraping. Trodde at alt var på stell, men fikk en kjempe blødning et par uker etterpå, trodde det var mensen men det var det ikke. Mensen kom vel til vanlig tid etter det, men det tok altså litt tid før kroppen var i gjenge igjen etter MA'en. Jeg har nettopp hatt en sa selv hvor jeg fikk cytotec for å få ut rester som lå igjen. Sykepleieren på klinikken mente at alt skulle komme ut nå men det kan også komme en blødning om noen uker, fordi kroppen og syklusen ofte er litt på etter å ha vært gravid. Vi får krysse fingrene for oss begge og at en ny spire klorer seg fast om ikke så lenge Anonymous poster hash: 3f9fb...430
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå