Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Folk går amokk for merkevarer og tilbud, tramper hverandre ned og sloss på butikkene. Husker summen det ble handlet for i fjor og da vil jeg brekke meg av skam! Det er grotesk! Anonymous poster hash: 53409...4e3
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #2 Skrevet 25. november 2016 Enig,blir helt kvalm selv.Kjøpehysteri ,gavepress osv.Melder meg ut av hele greia. Anonymous poster hash: 8ac2c...659
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #4 Skrevet 25. november 2016 Idag holder jeg meg langt unna butikker, og har brukt dagen til å pynte til advent både ute og inne. Kunne sikkert departementet noen kr, men jeg orker ikke tanken på å være en del av galskapen som er i butikkene idag. Anonymous poster hash: 4411d...df3
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #5 Skrevet 25. november 2016 Og jeg er en av disse forferdelige menneskene, som har kjøpt en del julegaver i dag! Tenke seg til - å handle når det er tilbud! Jeg burde selvsagt betalt 2000 kr for lekekjøkkenet til mini hun skal få til jul,fremfor å kjøpe det i dag til 1000 Anonymous poster hash: c9f25...f2a
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #6 Skrevet 25. november 2016 Netthandel 😍 Anonymous poster hash: 0bb44...c8a
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #7 Skrevet 25. november 2016 Blir helt kvalm når jeg så åpningen tidlig på morgenen fra Vestby i dag.Folk er helt gale ,dytter å slår hverandre for å komme seg inn fort nok. Anonymous poster hash: 8ac2c...659
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #8 Skrevet 25. november 2016 For jeg som er student så det er helt glimrende at jeg nå kan kjøpe julegaver uten å bli ruinert. Anonymous poster hash: f88e4...4b7
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #9 Skrevet 25. november 2016 Black Friday er umoralsk, uetisk og bidrar til nød og fattigdom. At folk driter i det forteller mye om hvem de er 😡 Anonymous poster hash: 4fa5e...f35
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #10 Skrevet 25. november 2016 Jeg er enig. Latterlig hele greiene. Men jeg har faktisk handlet i dag. Ny stekepanne til - 70% (den gamle brant opp for to dager siden), og parkaser til to av ungene til - 50 % på Cubus. Anonymous poster hash: f4dd0...506
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #11 Skrevet 25. november 2016 Og jeg er en av disse forferdelige menneskene, som har kjøpt en del julegaver i dag! Tenke seg til - å handle når det er tilbud! Jeg burde selvsagt betalt 2000 kr for lekekjøkkenet til mini hun skal få til jul,fremfor å kjøpe det i dag til 1000 Anonymous poster hash: c9f25...f2a Lekekjøkken til et så lite barn til 1000 kr er uansett ikke et kupp, det er et ran på åpen gate. Anonymous poster hash: 27fa5...d9d
Englenemine Skrevet 25. november 2016 #12 Skrevet 25. november 2016 Vil nå si det er forskjell på å løpe om kapp og dytte folk over ende for å kapre ting... enn å ta seg en bytur og se om man kommer over tilbud man uansett skulle hatt. Kjøpt ett par julegaver idag men uten stress og mas. Og jeg ingen som løp rundt i butikkene eller sloss om tingene.
Love my kidz Skrevet 25. november 2016 #13 Skrevet 25. november 2016 Jeg har bare 400 kr på kontoen min i dag jeg så jeg er ikke med på leken. Er hjemme og pynter til advent i dag ☺
Firekids Skrevet 25. november 2016 #14 Skrevet 25. november 2016 Jeg blir og kvalm. Og så er vi så innmari lett å lure. 😬 Butikkene må jo le hele veien til banken.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #15 Skrevet 25. november 2016 Jeg synes også det tar helt av og synes det er galskap å se videoene av folk på Vestby og Sørlandssenteret... Tok allikevel en tur på Strømmen storsenter etter jobb og handlet 5 julegaver som jeg allikevel hadde på lista. Fikk 25% og 40% på Bik Bok så sparte litt. Må være oppmerksom på hva ting koster på forhånd for å se hva man sparer. Får sikkert samme tilbud på nattåpent i desember men godt å være ferdig m 90% av julegaver Anonymous poster hash: 6d6a5...56d
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #16 Skrevet 25. november 2016 Jeg var på Vestby. Dro dit kl 0930. Da hadde gærningene handlet fra seg, og det var som på en rolig lørdag (kom litt flere etterhvert). Jeg kjøpte ingenting vi ikke trengte. Kjøpte ulltøy til hele familien, samt noen sett til julegaver. Til 40% avslag på outletpris blir det endel spart. I tillegg kjøpte jeg to bøker (til full pris, hadde kjøpt dem uansett), og en ullkåpe jeg har siklet på til meg selv. Mannen skal dit i kveld og se etter et par sko. Men må helt ærlig si at jeg aldri i livet ville dratt dit til åpningen. Anonymous poster hash: 56d4a...3f0
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #17 Skrevet 25. november 2016 Jeg var på Vestby. Dro dit kl 0930. Da hadde gærningene handlet fra seg, og det var som på en rolig lørdag (kom litt flere etterhvert). Jeg kjøpte ingenting vi ikke trengte. Kjøpte ulltøy til hele familien, samt noen sett til julegaver. Til 40% avslag på outletpris blir det endel spart. I tillegg kjøpte jeg to bøker (til full pris, hadde kjøpt dem uansett), og en ullkåpe jeg har siklet på til meg selv. Mannen skal dit i kveld og se etter et par sko. Men må helt ærlig si at jeg aldri i livet ville dratt dit til åpningen. Anonymous poster hash: 56d4a...3f0
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #18 Skrevet 25. november 2016 Anonymous poster hash: fc2a4...3f7
Gjest Skrevet 25. november 2016 #19 Skrevet 25. november 2016 Jeg syns det var greit. Fikk kjøpt en del julegaver som jeg allerede hadde planlagt og så fikk vi til og med 50% avslag på ett hotell opphold vi må ha da vi skal i bryllup Supert. Og alt kjøpt på nett etter jobb så ingen stress
februarprins2013 Skrevet 25. november 2016 #20 Skrevet 25. november 2016 Valgfritt det, ikke noe og sutre over
Serepta Skrevet 25. november 2016 #21 Skrevet 25. november 2016 Det er jo bare å styre unna butikkene. Det har jeg gjort, med unntak av fire hvite kubbelys til adventsstaken min.
Mummy79 Skrevet 25. november 2016 #22 Skrevet 25. november 2016 Jeg har på forhånd hatt en handleliste på ting jeg trenger, ventet på salg og slo til idag. Ingenting unødvendig. Det er ikke alle som går beserk.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #23 Skrevet 25. november 2016 Black Friday er umoralsk, uetisk og bidrar til nød og fattigdom. At folk driter i det forteller mye om hvem de er Anonymous poster hash: 4fa5e...f35 Hvordan spesifikt bidrar det til nød og fattigdom? Anonymous poster hash: 19831...92b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #24 Skrevet 25. november 2016 Jeg har kjøpt 5 gaver på nettet og 3 på lekebutikk pluss noen småting til babyen i magen og har spart over 2200kr på det. Dette var ting jeg uansett kom til å kjøpe og jeg prisene har ikke blitt satt opp på forhånd så har heller ikke blitt lurt. Anonymous poster hash: 238d6...843
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #25 Skrevet 25. november 2016 Jeg syns nå det er litt artig jeg da. Ikke at jeg har handlet noe særlig men. Anonymous poster hash: 5e0fd...8b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå