Gå til innhold

Kjæreste som er redd for å bli smittet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg eller barna mine er syke. Jeg skjønner jo at han ikke vil bli syk men synes samtidig det er litt rart at han ikke kommer de dagene vi er syke. Han er hos oss hver dag ellers og sånn har det vært et halvt år nå. Bortsett fra når det er sykdom i hus. For noen dager siden lå jeg rett ut og da hadde det vært fint med litt hjelp..jeg er alene med to små uten familie i nærheten og er vant til å klare meg men jeg tenkte litt på hvordan det hadde vært om vi en gang flytter sammen.. Hva synes dere?

Anonymous poster hash: f7cf6...880

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dere bare har vært sammen i 6 mnd syns jeg ikke det er rart.

Anonymous poster hash: 8433f...586
Skrevet

Dødfødt prosjekt å tenke at han noengang blir bedre, når han ikke er der i starten av forholdet når man har mest godvilje og gode intensjoner. Ikke flytt sammen noen gang, og ikke regn med ham.

Skrevet

Dødfødt prosjekt å tenke at han noengang blir bedre, når han ikke er der i starten av forholdet når man har mest godvilje og gode intensjoner. Ikke flytt sammen noen gang, og ikke regn med ham.

Signerer sug lut. En mann som stikker av hver gang det er vanskelig er ingen mann å satse på. Og hvis han mot formodning skulle ha OCD og bakteriefobi, vil han forbli slik også etter at dere flytter sammen. En mann skal støtte, hjelpe og avlaste sin kjære, og forvente det samme tilbake.

Anonym over: de har ikke vært sammen i et halvt år, han har vært hos dem hver dag i et halvt år. Regner da med at de traff hverandre en stund før han så å si flyttet inn til HI.

Skrevet

En mann som ikke er der for deg når han er nyforelsket kommer aldri til å være der for deg...

Du må regne med at denne mannen alltid kommer til å skygge banen når det er basilusker i omløp.

Anonymous poster hash: 59d93...6ff
Skrevet

Har du nevnt for ham at du kunne trenge hjelp? Det kan selvsagt være han er en unnasluntrer du ikke kan stole på, men det kan også være han er tankeløs barnløs som ikke tenker over hvor slitsomt det er med sykdom når man har barn og bare ser det fornuftige i å ikke spre smitte.

Hvordan er han med barna dine ellers? Jeg ville testet skikkelig ut om han er villig til å fylle en omsorgsrolle før dere evt blir samboere på ordentlig.

Skrevet

Dette tror jeg må være noe av det mest fornuftige jeg har lest av deg her inne :) Støtter det 100%, er han ikke der nå mens dere er nyforelsket, så tror jeg ikke han vil være der senere heller

Anonymous poster hash: 4e5c1...741

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...