Gå til innhold

Ubrukelig lege!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen ble skadet og sykmeldt. Sjekket nav sine sider her om dagen og det stod ingenting til utbetaling. Han var hos legen samme dag og forhørte seg samtidig om de hadde sendt inn alle papirene for sykmeldinger, og jada det var gjort. Samme dag måtte han innom nav og fikk da beskjed om at papirene ikke var sendt inn. Så da måtte han til legekontoret idag og hente ut den delen de skulle sendt til navn og sende den selv. Får vel ikke penger nå antar jeg. Han skal bytte lege nå. Er lei av at han ikke gjør jobben sin ifbm henvisninger osv. Og istedet for å undersøke når noe er galt får man bare sykmelding

Anonymous poster hash: d0036...e71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var jo ikke legen som har surra, men legekontoret. Har hatt dette problemet jeg og.

Anonymous poster hash: 4a5c0...041

Skrevet

Mannen ble skadet og sykmeldt. Sjekket nav sine sider her om dagen og det stod ingenting til utbetaling. Han var hos legen samme dag og forhørte seg samtidig om de hadde sendt inn alle papirene for sykmeldinger, og jada det var gjort. Samme dag måtte han innom nav og fikk da beskjed om at papirene ikke var sendt inn. Så da måtte han til legekontoret idag og hente ut den delen de skulle sendt til navn og sende den selv. Får vel ikke penger nå antar jeg. Han skal bytte lege nå. Er lei av at han ikke gjør jobben sin ifbm henvisninger osv. Og istedet for å undersøke når noe er galt får man bare sykmelding

Anonymous poster hash: d0036...e71

Men han må jo selv levere den delen som skal til de som betaler ut sykepenger, det gjør jo ikke legekontoret.

Anonymous poster hash: 85dbb...15e

Skrevet

Men han må jo selv levere den delen som skal til de som betaler ut sykepenger, det gjør jo ikke legekontoret.

Anonymous poster hash: 85dbb...15e

Legen skal sende en del til NAV, den sykemeldte skal ha en del, levere en del til arbeidsgiver og en del til den som betaler sykepengene (enten arbeidsgiver eller NAV)

Skrevet

Men de 16 første dagene betaler jo jobben...

Anonymous poster hash: 5c684...360

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...