Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #26 Skrevet 26. november 2016 Samboeren min og begge barna har fødselsmerke på samme sted. Vet ikke om andre i familien har. Hans familie har en butt på nesen. Min familie har en klump på nesen og blå øyne. Så langt tilbake som vi kan finne har alle hatt blå øyne på morsiden. Anonymous poster hash: 2473b...e97
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #27 Skrevet 26. november 2016 Tipptipp oldefaren min, oldefaren min, bestefar, mamma, meg og søstra mi og dattera mi har kløft i haka! Tenk at det er så mange ledd bakover! Rart å tenke på 😃 Anonymous poster hash: 5a275...95e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #28 Skrevet 26. november 2016 Vi er tre generasjoner tåklypere på farssiden. Kjekk egenskap som kan brukes til alt fra å plukke opp ting fra golvet til å gi ektefellen et lite merrabitt 😁 Anonymous poster hash: 87cf7...9a4
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #29 Skrevet 2. desember 2016 Tendens til å enten dø ung eller bli tidlig enke. Ikke så hyggelig... Anonymous poster hash: 8883c...2ae
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #30 Skrevet 2. desember 2016 Fire generasjoner med kløft i nesa. Anonymous poster hash: 87345...d25
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #31 Skrevet 2. desember 2016 Vi er tre generasjoner tåklypere på farssiden. Kjekk egenskap som kan brukes til alt fra å plukke opp ting fra golvet til å gi ektefellen et lite merrabitt Anonymous poster hash: 87cf7...9a4 Ah, apetær - det har vi også, så sykt praktisk at jeg ikkke kan fatte hvorfor ikke alle har det! Anonymous poster hash: b0dcb...7f3
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #32 Skrevet 2. desember 2016 De fleste i min familie (både på mammas og pappas side) kan klype med tærne. Trodde ikke det var arvelig da.. I følge fysioterapeuten min er det er resultat av at man har gått mye barbeint og fått utvikle muskler og sener i føttene/tærne mer naturlig enn når man går mye i sko. Ellers har vi en verv i nakken på mammas side. Oldemor, bestemor, mamma, jeg, mine 2 brødre, tante, hennes to barn og min sønn har alle den samme verven.Ultratykt hår har vi på begge sider. Anonymous poster hash: e1a63...3d1
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #33 Skrevet 2. desember 2016 Jeg har også "simian line" (apelignende betyr det) på begge hendene. Datteren min har arvet det av meg men vi har ingen andre i slekta som har det. Leste en gang at de fleste med downs syndrom har denne linjen! Så jeg sjekket på jobb (jobbet da med barn med spesielle behov) og 6 av 7 barn med downs hadde den linjen! Litt morsomt da Erfaringsmessig har de med Down Syndrom firfingerfure i begge hendene. Alle med DS har jo ikke dette. Har også sett slik som dere har, at det nedarves uten at det er noe (kjent) syndrom inne i bildet. Anonymous poster hash: 969e2...123
skinnfilla Skrevet 2. desember 2016 #34 Skrevet 2. desember 2016 (endret) Ah, apetær - det har vi også, så sykt praktisk at jeg ikkke kan fatte hvorfor ikke alle har det! Anonymous poster hash: b0dcb...7f3 Det har jeg ,pappa og brødrene mine også! Kjempekjekt når sokker og div skal plukkes opp😂 Endret 2. desember 2016 av skinnfilla
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #35 Skrevet 2. desember 2016 Her har både min bestefar, far, min søster, jeg og alle mine tre barn delt lilletå negler. (Kanskje går det enda lengre tilbake også 😊) En irriterende ting vi arver da den ytterste delen av negelen har en tendens til å løsne og sette seg fast i sokketråder og diverse. Har også revet den av ved uhell noen ganger. Anonymous poster hash: ae389...091 Samme har jeg, trodde jeg bare var unormal aldri hørt om noen andre som har det. Anonymous poster hash: fe18f...cf5
Miss Honey Skrevet 2. desember 2016 #36 Skrevet 2. desember 2016 Erfaringsmessig har de med Down Syndrom firfingerfure i begge hendene. Alle med DS har jo ikke dette. Har også sett slik som dere har, at det nedarves uten at det er noe (kjent) syndrom inne i bildet. Anonymous poster hash: 969e2...123 Har ikke sagt at de har linjen på grunn av downs. Har heller ikke sagt at alle har det. jeg sa jeg leste en plass at det fleste med downs har det, og at det derfor var morsomt å se at det stemte.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #37 Skrevet 2. desember 2016 Ikke noe fysisk, men her er vi alle utrolig glemske.. Vi har vanvittig dårlig hukommelse, og kan ikke å beregne tid. Kommer alltid for sent. Anonymous poster hash: 971a7...efe Du MÅ være i slekt med mannen min! Han klarer ikke, selv med verdens beste planlegging, å komme presist til noe som helst. Har lært meg å leve med det, han er tross alt fantastisk på alle andre områder, men i starten ble jeg helt sprø av dette. I min familie kan vi "klikke" med det ene benet i ankelen, ikke alle da, men nesten alle på min mors sin side. Da jeg var yngre synes jeg det var gøy å vise fram og alle ble veldig fascinert på en "uæsj, hvordan gjør du det!"-måte. Anonymous poster hash: 63ee6...2cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå