Gå til innhold

Kan jeg gå med denne på julebord?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes ikke denne var særlig fin..... liker ikke fløyel selv... 

Syntes også den var veldig utringet og superkort... ser fort litt billig ut er jeg redd for, veldig "se så deilig jeg er da, alle menn!".

Men du kan få det til å funke med en dressjakke over og farget strømpebukse under :)

Anonymous poster hash: 51935...c36
Skrevet

Hehe...hvor i alle dager jobber folka på dib. Nei,den der er ikke ok på de aller fleste jobber!

Anonymous poster hash: 72fb8...9e4

Skrevet

Regner med at denne er en parodi på den andre tråden, for å se hva folk svarer når det gjelder kort og veldig utringet

Anonymous poster hash: 0e708...e2b
Skrevet

Mohaha

Anonymous poster hash: 76aa8...4b6

Skrevet

Jeg synes den ser vulgær ut

Anonymous poster hash: 4d9a4...00a

Skrevet

Å hjelpes...

Anonymous poster hash: 2e189...0c2

Skrevet

Som underkjole fungerer den fint, det som teller er jo kjolen du skal ha over.

Skrevet (endret)

Ikke noe rart det skrives hvert år i norske aviser at det er så mye utroskap på julebord når enkelte damer går så å si nakne. Hvorfor ikke gå uten klær med en gang egentlig? Denne kjolen overlater virkelig ingenting til fantasien.

Modellen på bildet er i tillegg oppgitt til å være 178 cm og bruke størrelse XS. Når det ser vulgært ut på henne, hvordan vil denne kjolen se ut på en som faktisk har former og litt underhudsfett?

Endret av MrsRiddick
Skrevet

Ikke noe rart det skrives hvert år i norske aviser at det er så mye utroskap på julebord når enkelte damer går så å si nakne. Hvorfor ikke gå uten klær med en gang egentlig? Denne kjolen overlater virkelig ingenting til fantasien.

Modellen på bildet er i tillegg oppgitt til å være 178 cm og bruke størrelse XS. Når det ser vulgært ut på henne, hvordan vil denne kjolen se ut på en som faktisk har former og litt underhudsfett?

Hvordan vet du at HI ikke har samme proposjoner som modellen?

Anonymous poster hash: 98006...52c

Skrevet

Nydelig! Husk å kjøpe den i en str mindre enn du bruker så fløyelen virkelig kan vise seg på sitt beste der den trang og fin glinser i lyset. Husk å kjøpe en truse som kan fremheve hoohahen din på en smakfull måte.

Anonymous poster hash: 5c995...0c8

Skrevet

Ikke noe rart det skrives hvert år i norske aviser at det er så mye utroskap på julebord når enkelte damer går så å si nakne. Hvorfor ikke gå uten klær med en gang egentlig? Denne kjolen overlater virkelig ingenting til fantasien.

Utroskap har da ingenting å gjøre med hvordan man kler seg 😂 Om mannen min hadde vært på julebord med slike kvinnfolk hadde han neppe vært utro. Og til dere som sier jeg er naiv, så vil jeg bare si at det finnes mannfolk og det finnes gutter. Alle er ikke automatisk utro bare for at man ser noen med lite klær...

Anonymous poster hash: 9fe63...30a

Skrevet

Nei uff!

Anonymous poster hash: ec4cc...7fd

Skrevet

Nei her ble det for mye lår og pupper på en gang.

Skrevet

Synes ikke den var noe fin, hadde ikke stusset om noen hadde hatt den på når det er skikkelig varmt ute, nå virker det bare som du vil vise deg frem😝

Anonymous poster hash: 833b5...729

Skrevet

Må bare å slutte å se på disse trådene med julebordkjole spørsmål.

Innser jeg har blitt en snerpete gammel dame.

Hva er galt med å skjule litt hud tenker jeg hver gang. 😂😂😂😂

Anonymous poster hash: 9fbfe...f20

Skrevet

Skulle tro at enkelte jenter har som mål om å vise mest mulig hud når det er julebord, det er rett og slett vulgært enten man er tynn som en strek eller en dundre på hundre!

Hi: hvis du mener alvor og hvis du har selvtilliten til å dra på deg den slags kjole (hvis man kan kalle det en kjole) så, gjør som du som du vil. Blikk vil du få hvis det er det du vil oppnå, kanskje litt kommentarer og taffsing også!

Anonymous poster hash: 8424c...193

Skrevet

Huff fløyel er fælt. En sånn type kjole i noe annet enn fløyel funker på ei med sånn kropp men skal ikke være store damen før en sånn kjole ikke funker hehe. Men jeg tipper dette er damen med buksedrakten som har laget denne posten for å se om dib damene heller gir tommel opp for mye hud åpenlyst istedetfor drakten. Må være det... for kjoler i fløyel er fælt og bør være en spøk.

Anonymous poster hash: 7056b...ca6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...