Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Tenker at jeg må være den eneste i verden som setter meg ned med en stor plate sjokolade og pepsi max til frokost... Det skjer ikke hver dag eller ofte, men det skjer når jeg er sliten og deppa og ikke skal på jobb. Har ingen krefter eller lyst til å lage mat bare ned i sofa under pledd med sjokolade. Føler meg jo helt forferdelig og samvittigheten er svart, men gjør ikke noe med det. Skikkelig usunt :/ Anonymous poster hash: 2856c...ca6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #2 Skrevet 25. november 2016 Du er ikke alene. Men jeg fant ut at dagen bare ble enda verre av å gjøre sånn! Du føler deg bedre av en Sunn og god frokost. En kopp kaffe, en lang god dusj og tur ut i frisk luft med musikk på ørene. Prøv det😉 Tips er å ha noe godt klart i kjøleskapet. F.eks en fullkornspastasalat med bacon, fetaost og digg du liker. Bedre enn sjokolade😉 Anonymous poster hash: 19cfe...e91
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #3 Skrevet 25. november 2016 Mat påvirker hvordan dagen blir, men når formen er ræva og det er et ork å bytte kanal tenker man bare "energi". Derfor tyr man til usunne løsninger og til mat som hjelper akkurat der og da, men ikke på sikt. På sikt koster svingningene i blodsukkeret kroppen mer pga nedturene. Prøv å la dette være siste dagen, sov når du trenger det (hvis du har mulighet) og prøv å spis mat som hjelper kroppen din. Anonymous poster hash: 9d67c...01f
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #4 Skrevet 25. november 2016 Har bare sovet i dag helt til nå, føler meg helt bakpå når det gjelder søvn. Er sulten igjen men ingenting frister..VET jeg bør velge noe sunt nå da, føles bare så tiltak. Helt tom for energi. Har dårlige dager jevnlig egentlig, altså gode perioder mellom, men så kræsjer det igjen, vet ikke hvorfor, utrolig irriterende for når jeg har det bra trener jeg, spiser sunt, har litt overskudd og glede. En evig runddans men slik er det kanskje for de fleste. Anonymous poster hash: 2856c...ca6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #5 Skrevet 25. november 2016 Starta dagen med grandiosa pepperoni i dag 😜 hender jeg starter dagen med litt kaffe og sjokolade 😉 ( en dag spiste jeg faktisk en Big Mac meny på MC Donalds til frokost 😶😶) Spiser som regel sunt ellers da 😉 Anonymous poster hash: 2b295...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå