Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Ser dere an noen dager, drikker mye og håper det går over eller til lege straks? Anonymous poster hash: a333b...18e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #2 Skrevet 25. november 2016 Det kan i værste fall krype opp til nyrene om du lar det gå for langt, og det kan være litt skummelt. I beste fall går det over av seg selv, men det kan være lurt å kontakte lege likevel. Jeg går ut ifra at det er smertefullt siden du vet du har det? Du vil vel ikke gå med det hele helgen Anonymous poster hash: 74ccc...fc0
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #3 Skrevet 25. november 2016 Nyrene sier jeg, mener nyrebekkenet. Trøtt Anonymous poster hash: 74ccc...fc0
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #4 Skrevet 25. november 2016 Ja jeg skjønner at det må være det da jeg hadde vondt i blære/underliv i går. I dag en merkelig stram lukt og grumeste farge på urin samt blod på papiret. Men legen sier uvi går stort sett over i løpet av noen dager og fikk ikke time før på onsdag. Anonymous poster hash: a333b...18e
Gemini77 Skrevet 25. november 2016 #5 Skrevet 25. november 2016 Jeg greier ikke se det an for når jeg får det så gjør det så vondt nederst i magen og greier ikke tenke på annet. Jeg hsr fått antibiotika fra legen som jeg alltid har i back-up så jeg kan begynne hjemme. Tar bare en urinprøve først som jeg leverer i etterkant.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #6 Skrevet 25. november 2016 Du får ta kontakt med legevakten i løpet av helgen om det blir verre da, det er ikke noe særlig om de begynner å bli vondt. Han mente kanskje ikke det var så alvorlig da? Jeg fikk time på dagen da jeg ringte, men jeg hadde så vondt at jeg sto i spenn over toalettet Anonymous poster hash: 74ccc...fc0
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #7 Skrevet 25. november 2016 Jeg får alltid time på dagen når jeg får det. På meg gjør det helt ekstremt vondt! Anonymous poster hash: d1389...ce9
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #8 Skrevet 25. november 2016 Jeg har litt vondt, men ikke så veldig egentlig. Men det kan muligens skyldes at jeg går på smertestillende for en betennelse i kneet? Har dere blod på papiret når dere har uvi? Syntes det car litt ekkelt jeg, det var såpass at det ble en stor rød flekk på papiret da jeg tørket meg. Anonymous poster hash: a333b...18e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #9 Skrevet 25. november 2016 Ser ikke blod på papiret, men de finner blod i urinen når de tar prøven. Hva sa legen om at det var såpass mye blod da? Anonymous poster hash: 74ccc...fc0
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #10 Skrevet 25. november 2016 Jeg får det veldig akutt og det gjør helt ekstremt vondt, så må levere urinprøve og få medisin med en gang. Noen ganger er det mannen min som har levert prøven for meg pga voldsomme smerter. Må tisse hvert tredje minutt selv om det kommer bare et par dråper, føles som urinen er kokende vann og at noen stikker en kniv opp i urinrøret og underlivet. En fødsel er barnemat i forhold! Prøvde naturmedisin en gang, men da fikk jeg nyrebekkenbetennelse og ble innlagt på sykehus dagen etter. Veldig heldige dere som bare får milde symptomer! Anonymous poster hash: bda15...484
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #11 Skrevet 25. november 2016 Jeg har nesten kronisk UVI. Går ikke til lege for hver gang. Det er ikke bra å ta for mye antibiotika, og enkle ukompliserte blærebetennelser skal heller ikke behandles med antibiotika. Man bør se det an først mens man passer på å drikke mye, med mindre det er noe som tilsier at man bør ta kontakt med lege før. Anonymous poster hash: 08d91...764
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå