Makr Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Hei. Har de siste tre ukene hatt veldig vonde og ømme bryster, vært sliten, småkvalm, og har egentlig følt at jeg var gravid. Jeg har aldri slitt med ømme bryster før, verken med eller uten p-piller. Jeg bruker ikke prevensjon nå. Ville vente med å teste fordi jeg ville se om menstruasjon kom først. Det gjorde den ikke. I hvert fall ikke den dagen den skulle komme.. Fire dager seinere fikk jeg fryktelig vondt i magen. Har slitt med mensensmerter før, men det har aldri vært så ille. De første dagene var det bare veldig mye rødt blod hele tiden. Mer enn normalt. Nå har det gått over til å bli brunt, og det er som om det kommer i omganger. Blør altså ikke hele tiden lenger. Brystene er heller ikke ømme lenger, og jeg merker ikke noe til de andre "symptomene" heller. Vet det er vanskelig å svare på siden jeg aldri fikk tatt en test, men kanskje noen har opplevd det samme her? Eventuelt noen som har opplevd spontanabort? Skal til legen på mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå