Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Er det noe tegn eller noe slik at man vet at man har gått for langt med følelsene sine? Mannen sier ofte jeg overreagerer men jeg mener jeg ikke gjør det. Det skaper så såre følelser i forholdet vårt:( Anonymous poster hash: bf3af...3ba
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Når du våkner dagen etter skamfull, og lurer på hvorfor du pokker måtte hause ting alle gærli opp. La ting ligge, sov på det, så virker alt så mye enklere og unødvendig dagen etterpå. Alternativt må man gå en runde med seg selv på hvorfor man reagerer så veldig, og om det er rasjonelt. Spesielt hvis alt virker like ille etter litt søvn. Anonymous poster hash: 187fc...5d9
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 Er det noe tegn eller noe slik at man vet at man har gått for langt med følelsene sine? Mannen sier ofte jeg overreagerer men jeg mener jeg ikke gjør det. Det skaper så såre følelser i forholdet vårt:( Anonymous poster hash: bf3af...3ba Når man bruker mer enn to utrops- ellers spørretegn. Anonymous poster hash: 83126...574
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 Når man bruker mer enn to utrops- ellers spørretegn. Anonymous poster hash: 83126...574 Bitch... Anonymous poster hash: bf3af...3ba
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 Bitch... Anonymous poster hash: bf3af...3ba Nå overreagerte du. Anonymous poster hash: bc367...2ea
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 Bitch... Anonymous poster hash: bf3af...3ba Takk for at du beviste poenget mitt. Overdreven bruk av utropstegn og overdramatiskhet går ofte hånd i hånd. Anonymous poster hash: 83126...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå