Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Jente:) Anonymous poster hash: ae129...092
TøffiTrynet☠ Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Innesko? Utesko? Goretex? Til gym har jenta mi Asics sko, med strikk i stedet for lisser, og borrelås øverst. Til utebruk har hun i høst hatt et par fra Viking med Goretex. Nå er det jo ikke joggesko-vær lenger, så da har hun halvhøye Salomon tursko med Goretex. Hun er 2. klassing da. 😊 Det kommer altså alt an på hva hun skal bruke joggeskoene til.😉 Men vi er generelt veldig fornøyde med Asics til barna. Sitter godt på foten, er lette, og kommer i mange fine farger.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 Hun har asics innesko ja:) glemte å skrive det var utesko jeg var på jakt etter. Vil ha et par halvhøye joggesko. Ikke så populært m vintersko på våte mildere dager og støvler har hun stående på skolen. Anonymous poster hash: ae129...092
TøffiTrynet☠ Skrevet 25. november 2016 #4 Skrevet 25. november 2016 Hun har asics innesko ja:) glemte å skrive det var utesko jeg var på jakt etter. Vil ha et par halvhøye joggesko. Ikke så populært m vintersko på våte mildere dager og støvler har hun stående på skolen. Anonymous poster hash: ae129...092 https://m.zalando.no/salomon-xa-pro-3d-cswp-turstovler-sa543a03a-j11.html Da anbefaler jeg disse! 👍🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå