Gå til innhold

Hvor mange gaver gir dere til barna deres? Pr.barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler alle gir så mye, mange gaver pr barn.

Jeg som alenemor har ikke råd til det, men føler nesten et press.

Anonymous poster hash: cc02b...880

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pris og antall variere etter lyst, behov og økonomi. Denne jula er en av de julene hvor både mine og hans foreldre er hos andre søsken, så vi blir alene. Da blir det nok noen ekstra pakker under treet sånn at vi bruker litt tid på å pakke opp. Men vi kjøper ikke masse dyre ting.

Skrevet

Her blir det to, men ikke dyre ting. Storebror får en snøkule og en bok, lillesøster får en dukke og en bamse.

Anonymous poster hash: 2f17f...d0e

Skrevet

Eldste får en onepiece hun ønsker seg, kosta 120 kr på wish.

De to andre vet jeg ikke, men blir noe til rundt 100 kr.

Vi skal på ferie til sommeren, en ganske så dyr en, så har sagt at det er gave fra oss til oss i år

Anonymous poster hash: b12fa...1fc

Skrevet

Teller virkelig ikke gaver!! De har en ønskeliste og vi kjøper flere ting på den, men de får ikke alt. Kan være 7 billige ting de ønsker seg...eller 1 dyr...men hver av barna får nok gaver på ca 3000 til sammen fra oss foreldre. Om det er 2 to ting eller 20 ting avhenger jo hva de ønsker seg

Anonymous poster hash: 5ecd3...0f6

Skrevet

10-15 gaver.

Jeg elsker å ha masse gaver under treet 😀

Kan du ikke kjøpe mange små billige gaver og en litt større hovedgave?

Om du går på leketøyskjedene på nett som feks lekekassen, extraleker , toyarus finnes det masse til en 50 lapp og under.

Skrevet

De får en gave hver seg fra oss foreldre

Anonymous poster hash: 9f35d...98c
Skrevet

Takk for svar!

Jeg har liten familie også,så føler vel at det blir litt stusselig.

Hi

Anonymous poster hash: cc02b...880

Skrevet

Liker ikke å gi mange gaver, blir så mye under juletreet. Har en stor familie. Men prøver å gi til omtrent samme sum til de store jentene.

I år blir det vel ca 3 pakker på hver.

Skrevet

Det kommer jo helt ann på prisen det.

Jeg kjøper for maks 1000 kr til sønnen min på 5 år men kjøper gjerne flere ting til 200-300 kr.

Til jul skal jeg blant annet kjøpe to brettspill som jeg bestiller på nettet for det er mye billigere enn i butikken.

Itellegg til at jeg kommer til  å kjøpe en leke.

Anonymous poster hash: aa394...83c
Skrevet

Kommer an på hva de ønsker seg.

Pleier å kjøpe for ca1500 til hver(4stk)

Hun på 16 får dyrere og færre gaver en småsøstrene som ønsker seg billigere ting.

Hun på 12 mnd får en gave til ca 300

så setter vi inn penger på konto.

De midterste jentene får 5-6 gaver fra oss

Eldste får 2 fra oss

De får også fra hverandre og bikkja .

Og nissen

Drar seg til😂😂

Gøy med jul!

Skrevet

Ofte får de tre: en fornuftig (votter eller noe annet de trenger), en ny bok (vi leser mye) og så noe gøy.

Men det har ofte ikke vært dyre ting.

I år har jeg tenkt å gi dem en større fellesgave og så bare en liten ting hver ved siden av.

Jeg er også alene så kan ikke slå meg så veldig løs.

Anonymous poster hash: bd16f...8ed

Skrevet

Jeg har to gaver foreløpig. En er nok, men kan ikke styre meg.

Anonymous poster hash: 141a3...97d

Skrevet

Varierer blant barna. Yngste får flest, fordi ønskene hans er billigere enn eldstes. Yngste får 6-7, eldste får 2-3 tenker jeg.

Anonymous poster hash: 00e83...a78

Skrevet

klær kjøper jeg derimot aldri til barne i burdag/julegave.

Syns jeg kjøper klær nok ellers i året så da vil jeg heller kjøpe noen gøye leker/spill når jeg først skal kjøpe gave.

Anonymous poster hash: aa394...83c
Skrevet

Synes egentlig det holder med en fra oss foreldre og en fra nissen, men så langt har jeg kjøpt 4 ting som jeg følte hun bare måtte ha. :P Tenker en av dem får bli fra oldemoren som pleier å gi meg i oppdrag å kjøpe til datteren min siden hun er på sykehjem og ikke kommer seg noe sted.

Anonymous poster hash: 2cd1c...6ec
Skrevet

Her har jeg kjøpt 4 gaver. En svær ridderborg til drøye 150,-, en kaptein krok skute til rundt 200,- tror jeg det var, et spill til ca 50,- og lego til 220,-.Det er mange bra gaver til en billig penge.

Hvor gammelt er barnet ditt da? Nå er det jo sikkert en haug av varer på tilbud i morgen, ellers er wish en super side, med MYE billig, nesten gratis. Søk på barn, så kommer både klær og leker opp.

Anonymous poster hash: b85ad...b73
Skrevet

Vi pusser opp soverommet til prinsessa.....nye møbler, gardiner, bilder, hyller, tepper osv tot 8000,-

Anonymous poster hash: f5379...b75

Skrevet

En gave hver. Til sammen fra begge foreldre. Det er slik det er i min familie. Kommer til å bruke et par tusen per gave. Men da de var mindre hendte det også at der var nede i en hundrings.

Skrevet

Får en stor lego, en mindre lego, en t-skjorte og en kul, stor plakat.

Har kjøpt for ca 1.000,- kr. Han er 9 år. Har bare ett barn.

Anonymous poster hash: 388cd...2f9

Skrevet

Varierer hvor mange gaver det blir til hver. Men det blir nok noen, ja..... Syns det er så gøy, jeg.... ;-) Blir ikke mye dyrt.

Anonymous poster hash: eaf2f...f37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...