Gå til innhold

Midlertidig stilling og sykdom


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. Sendte inn et spørsmål til Lommelegen og fikk svaret jeg "fryktet". Ble anbefalt å gå til lege for å bli undersøkt nevrologisk og evt andre prøver. Ikke noe livstruende tilstand jeg frykter men en nevrologisk diagnose som krever medisiner. Men jeg har en midlertidig stilling, og jeg frykter for jobben min dersom jeg får en slik diagnose jeg tror jeg har. Elsker jobben min!

Er også redd for å bli stemplet som en hypokonder hvis jeg går til legen med disse symptomene. Men jeg har i høst spesielt hatt dårlig livskvalitet. Kun jobb, barn og mann. Huset mestrer jeg ikke å holde i orden i. Kuttet nesten all sosial kontakt siden sommerferien.

Hva ville dere gjort?

 

 

Anonymous poster hash: be7d3...18e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...