Gå til innhold

Naboen henter ikke sakene sine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gammel løe. For et år siden fikk naboen sette inn en del ting der i forbindelse med oppussing.

Jeg har måttet mase veldig lenge får å få ham Hilsen å hente tingene igjen. Forrige uke bedyret han at han skulle hente alt og på fredag sa han står han var ferdig, men at han trodde han hadde glemt en støvsuger. Denne uka reiste han til utlandet og blir borte hele vinteren.

Da jeg kom inn i løa viste det seg at det står igjen masse. Det er møbler, flatskjermer, 5 støvsugere, en kano og mye annet.

Hva gjør jeg nå? Kan jeg ta det jeg kan bruke og selge eller kaste resten? Han har jo gitt beskjed om at han har hentet alt som var hans?

Anonymous poster hash: 51b42...f65

Anonymous poster hash: 1bb7e...3d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sendt ham en melding om at alt som ikke var hentet innen søndag vil bli kastet/solgt.

Anonymous poster hash: a0e35...3bb

Skrevet

Jeg ville sendt ham en melding om at alt som ikke var hentet innen søndag vil bli kastet/solgt.

Anonymous poster hash: a0e35...3bb

Det var det jeg gjorde forrige uke. Jeg er bare usikker på om jeg kan gjennomføre.

Skrevet

Det var det jeg gjorde forrige uke. Jeg er bare usikker på om jeg kan gjennomføre.

Kjør på! Om han ikke gidder å respektere deg hadde jeg solgt det.

Anonymous poster hash: 367f3...af6

Skrevet

Send ham en melding med spørsmål om hvilken støvsuger han hadde glemt, sånn at du ikke kaster den når firmaet du har betalt for å rydde løa kommer neste uke.  Har han sagt at han har glemt en støvsuger, så må du jo ta ham på ordet og regne med at resten ikke er hans. Og da kan han ikke klage om du kaster det.

Skrevet

Du har gitt beskjed, gjennomfør det og kjøp deg noe fint

Anonymous poster hash: c8c20...eb8

Skrevet

Jeg ville skrevet hva som er i låven, ig sagt at dette kastes hvis han ikke henter dem. Kan jo ta vare på den ene støvsugeren eventuelt

Anonymous poster hash: a1e52...403

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...