Gå til innhold

Medisinsk abort etter spontanabort pga rester :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med og som kan fortelle? Hvordan var det, var det vondt?

Anonymous poster hash: 984c1...cd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I slutten av oktober tok jeg medisinsk abort. Var fryktelig vondt de første timene etter tablettene, men blødde ikke veldig mye. En uke etterpå var det fortsatt rester igjen og jeg fikk ny tablettkur. Denne merket jeg ikke noe til i det hele tatt. Jeg begynte å blø masse en uke etter det igjen og det endte med narkose og utskrapning. Sistnevnte var ikke vondt i det hele tatt.

Skrevet

Ikke vondt. Mens smerter liksom

Anonymous poster hash: 179ae...985

Skrevet

I slutten av oktober tok jeg medisinsk abort. Var fryktelig vondt de første timene etter tablettene, men blødde ikke veldig mye. En uke etterpå var det fortsatt rester igjen og jeg fikk ny tablettkur. Denne merket jeg ikke noe til i det hele tatt. Jeg begynte å blø masse en uke etter det igjen og det endte med narkose og utskrapning. Sistnevnte var ikke vondt i det hele tatt.

takk for svar :) har tatt det før jeg også, men da var det etter en MA, grusomt vondt, men nå har jeg allerede blødd en uke pga spontanabort. Skal ta en kur for å få ut restene av aborten og lurer på om det vil gjøre like vondt. men var det ifm med en spontanabort og rester du tok?

Anonymous poster hash: 984c1...cd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...