Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Vi har datet en stund, kysset litt i starten ganger, men nå de siste ukene, så har han rett og slett ikke kysset meg annet enn de gangene vi har hatt sex. Og nei, han er ikke bare ute etter sex altså, ganske sikker på det. Men dette med kyssingen syns jeg er veldig merkelig. Syns det er litt ukomfortabelt å ta opp også, føler jeg har gjort noe feil (men jeg pusser tenna to ganger daglig, og er renslig av meg ellers) Hva tenker dere? Hvorfor i alle verden er han sånn, og bør jeg ta det opp? Anonymous poster hash: 6a9ad...811
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Min kysser aldri med mindre han vil ha sex. Aldri! Er et stort problem og har tatt det opp i ti år. Anonymous poster hash: ea9ba...764
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 Bør ta det opp ja. Mannen min klarer ikke å kysse noen med mindre han er skikkelig forelska Anonymous poster hash: 032a3...9ff
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 Min kysser aldri med mindre han vil ha sex. Aldri! Er et stort problem og har tatt det opp i ti år. Anonymous poster hash: ea9ba...764 Ti år? Kan jeg spørre hva han svarer når du tar det opp? Anonymous poster hash: 6a9ad...811
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 Jeg kysser ikke mannen. Men det er fordi jeg syns han har ekkel munn og tunge, rar ånde og kysser dårlig. Er du sikker på at dere er nyforelsket? Anonymous poster hash: 86a44...248
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 Jeg kysser ikke mannen. Men det er fordi jeg syns han har ekkel munn og tunge, rar ånde og kysser dårlig. Er du sikker på at dere er nyforelsket? Anonymous poster hash: 86a44...248 Nyforelsket og nyforelsket. Vi har datet siden august, og har vel kommet litt mer over i den fasen hvor vi slapper av med en serie på sofaen og legger oss tidlig. Begge har hatt hektiske jobber i høst og vi er nok litt preget av behovet for å sove og slappe av Anonymous poster hash: 6a9ad...811
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #7 Skrevet 24. november 2016 Jeg liker ikke å kysse . Manen min syns det er litt trist, kyssing gir meg ingen ting.. er bare litt kjedlig. Anonymous poster hash: ae2b3...5c9
Magia Skrevet 24. november 2016 #8 Skrevet 24. november 2016 Det hadde vært veldig trist for meg! Jeg syns du skal spørre han om hvorfor det er slik. Bare prøv å ikke ha en anklagende tone.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #9 Skrevet 24. november 2016 Jeg kysser ikke mannen. Men det er fordi jeg syns han har ekkel munn og tunge, rar ånde og kysser dårlig. Er du sikker på at dere er nyforelsket? Anonymous poster hash: 86a44...248 Hvorfor ble du sammen med ham i utgangspunktet? Syntes du han var ekkel da også? Anonymous poster hash: 18ae4...713
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #10 Skrevet 24. november 2016 Nyforelsket og nyforelsket. Vi har datet siden august, og har vel kommet litt mer over i den fasen hvor vi slapper av med en serie på sofaen og legger oss tidlig. Begge har hatt hektiske jobber i høst og vi er nok litt preget av behovet for å sove og slappe av Anonymous poster hash: 6a9ad...811 Dere burde vært nyforelsket enda Er bare gått 3 mnd! Syns det høres trist ut .. Anonymous poster hash: bf47d...536
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #11 Skrevet 24. november 2016 Jeg liker ikke å kysse . Manen min syns det er litt trist, kyssing gir meg ingen ting.. er bare litt kjedlig. Anonymous poster hash: ae2b3...5c9 Sånn følte jeg det med min eks-mann også... Har nå møtt en som er verdens beste kysser. Han er absolutt den beste jeg har kysset - og det har vært noen....... Anonymous poster hash: 822a0...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå