Gå til innhold

Eksen eller min nye kjæreste?! (Vanskelig)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det slutt med eksen min for ca 2 måneder .. grunnet til det var for at vi kranglet litt og hadde det tøft etter han mistet jobben... så traff jeg en ny fyr på nettet som vi klaffet veldig godt sammen , men han bor ikke i samme land og vil reise hit. Jeg tenkte det var en uskyldig flørt som gikk litt fort fram i svingene. Nå er han på alvor med å komme på besøk til meg. Men jeg og eksen har pratet veldig mye de siste dagene og han er villig til å jobbe med forholdet og vi savner hverandre sykt. Og nå tenker jeg at jeg brukte han nye fyren for å komme over eksen så fort som mulig.

Jeg vil virkelig være sammen med eksen min og gi det en sjanse, og jeg har fortalt alt til eksen min om den nye typen.. eksen min innrømmet å ha hatt sex med en annen kvinne mens vi slo opp og det bryr jeg meg ikke så veldig om med tanken på hva jeg har gjort også.

Tror dere jeg kan redde forholdet mitt med eksen ?

Anonymous poster hash: 55627...219

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke før du har pult han nye, så dere står likt. Nei men seriøst, treff han nye, pul han, se hva du føler for han. Kanskje viser det seg at du faktisk kommer over eksen din, at det du føler nå bare er angst for at ting ikke skal fungere med han nye? En eks er en eks av en grunn, pleier jeg å si.

Anonymous poster hash: 57824...364
Skrevet

Jeg ville valgt eksen.

At en fyr er villig til å komme fra et annet land for å besøke deg, etter få uker, er bare skummelt.

Eksen!

Anonymous poster hash: 79377...e98

Skrevet

Det handler ikke om sex for min del.. han lå med en annen fordi jeg sa jeg hadde truffet en ny... han nye er skummelt ivrig for å komme hit og jeg er redd for å treffe en helt gal fyr bare fordi jeg prøvde å komme meg over eksen ..

Skrevet

Dropp begge og skaff deg en ny mann. Ikke eks og ikke en som må over landegrenser. Begge de to er desperate

Anonymous poster hash: cb1a5...664

Skrevet (endret)

Dropp begge og sørg for å få deg vurderingsgrunnlag i alle fag. Uten vgs er du sjanseløs.

Endret av sug lut
Skrevet

Hvor kan jeg ta opp dette faget i Norge ? :)

Skrevet

Hvor gammel er du HI? Bare nysgjerrig.

Anonymous poster hash: 594f1...8d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...