Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Jeg har Googlet meg halvt ihjel, og finner ikke ut av det... Lørdagens kamp mot Sunderland kl 16... Er det noe som helst sted på nett den kan sees gratis? Vet den er på tv2 sum og tv 2 sport premium, men det har jeg ikke... Og jeg har ikke penger til å betale for noe abonnement akkurat nå heller. Men har jo pc som kan kobles til tv. Vær så snill å hjelp meg slik at jeg kan overraske kjæresten min! Han hadde blitt så glad om han fikk med seg denne kampen, og det hadde gjort meg veldig glad om jeg kunne gledet han med å fikse dette 😀 På forhånd tusen tusen takk for alle tips og råd som kan hjelpe ☺️ Anonymous poster hash: 426f1...dde
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Fotballstream på face? Anonymous poster hash: c01e0...a74
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 Det er ingen lovlig måte å se denne kampen på, annet enn å betale månedspris for TV2 Sport Premium. Jeg tror ikke det er lov å oppfordre til eller legge til rette for lovbrudd her inne, så spørsmålet ditt har ikke noe svar. Anonymous poster hash: 07527...104
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 Ta han med på en pub som viser kampen? Anonymous poster hash: c95be...0a8
Hengebukksvinet Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 Enig med hun over.Gå på pub å se kamp.Det skal jeg og mannen:-)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 Takk for svar, men jeg er nyoperert(i morgen) så jeg kan ikke dra noe sted gitt. Det på Facebook skal jeg sjekke ut! Takk ☺️ Anonymous poster hash: 426f1...dde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå