Gå til innhold

Herregud,jeg solgte meg nettopp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud,en mann betalte meg nettopp 400 kr for å se meg i dusjen på snap i 10 min. Har man dårlig økonomi,så har man det 😒

Anonymous poster hash: 6356b...951

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo billig?!

Black thursday på snap?

Skrevet

Snap 10 minutter? :riste:

Anonymous poster hash: f26f2...df3
Skrevet

Ja du vet du kan sende "live" derifra?

Skrevet

Ute etter reaksjoner skjønner jeg ;) Få en jobb om du ønsker å bli sett mer. Bedre med positiv oppmerksomhet enn negativ over fabrikkerte historier her inne :)

Anonymous poster hash: af82c...5a1
Skrevet

Desverre er ikke denne historien fabrikkert. Gått arbeidsledig en god stund,og det merkes litt for godt. Håper sefølgelig å få meg en skikkelig jobb så fort som mulig da.

Skrevet

Vippsa han penger til deg og så snappa du fra dusjen? Jeg synes sånne ting er så skummelt jeg! Tenk på barna våre... Tviler jo ikke på at det skjer. Og hva voksne mennesker velger å gjøre legger jeg meg altså ikke opp i, men er selve holdningen til SoMe osv som bekymrer meg. Er så innmari enkelt å eksponere seg selv. Både for mulig overgripere og folk som  er kyndig på nett og snap som kan dele dette world wide.

Skrevet

Desverre er ikke denne historien fabrikkert. Gått arbeidsledig en god stund,og det merkes litt for godt. Håper sefølgelig å få meg en skikkelig jobb så fort som mulig da.

Kan tipse deg om trusesalg. 😜

Anonymous poster hash: 1f278...300

Skrevet

Så flott da!

Da har han nok lagret filmen, for det kan man gjøre veldig enkelt. Så kan han se den mange ganger, dele den med andre, selge den videre og spre den på nett :) Så kan den komme tilbake igjen og igjen, og havne på sider hvor dine egne barn etterhvert kan få "gleden" av å se sin mor i dusjen :) Og mannen din (om du har), eller fremtidige partnere...og foreldre... kanskje noen onkler som titter litt på sider med seksuelt innhold? Vipps! Der var du, naken i dusjen, under kategorien "amateur". Skjønner godt han betalte 400 kr, han kna sikkert tjene mange tusen på filmen totalt.

Smart valg!  :klappe:

Anonymous poster hash: af82c...5a1
Skrevet

Herregud,jeg viste da ansiktet eller noe rundt som noen skulle kjenne meg igjen på.... er ikke helt skrudd heller da 🙄

Skrevet

Herregud,en mann betalte meg nettopp 400 kr for å se meg i dusjen på snap i 10 min. Har man dårlig økonomi,så har man det

Eh, nei. Man må ikke det!

Helt greit om du gjorde det fordi du hadde lyst, men dårlig råd er en dårlig unnskyldning.

Anonymous poster hash: 446fd...91f

Skrevet

Eh, nei. Man må ikke det!

Helt greit om du gjorde det fordi du hadde lyst, men dårlig råd er en dårlig unnskyldning.

Er arbeidsledig og med anstrengt økonomi selv jeg altså.

Skrevet

Oh no! Fryktelig skeptisk til sånt. Jeg tar ikke bilde av meg selv og sender til mannen engang.

Skrevet

Herregud,jeg viste da ansiktet eller noe rundt som noen skulle kjenne meg igjen på.... er ikke helt skrudd heller da 🙄

Nei, du er overhodet ikke skrudd 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...