Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Til baby:) Vi bor i England, føler navnet blir litt mykere der på en måte. Anonymous poster hash: 27659...d1d
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 På engelsk - ok. Norsk- næh.... Anonymous poster hash: 21749...fe2
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 Liker det ikke pga en jeg kjente som var slem, som het det Men sikkert fint hvis man ikke kjenner en drittsekk med samme navn.............. Anonymous poster hash: 11bbb...42e
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 Vet det er et populært navn, men jeg liker det ikke. Vokalen u gir navnet et surt preg (i motsetning til i som er smilende og o som er mykt). I tillegg gjør konsonantsammensetningen navnet snerpete på slutten. Anonymous poster hash: 4a8ab...537
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 Judith er bra, Edith er mykje betre, også på engelsk. Anonymous poster hash: 76103...752
sug lut Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 Beklager, enda jeg er enig med deg i at det er bedre på engelsk så er det ikke pent, er noe skarpt med det (pluss at jeg umiddelbart tenker på x antall framstillinger av Judith med Holofernes' hode på fat).
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #7 Skrevet 24. november 2016 Vel, det er ikke fint på norsk. Edith som en nevner er bedre. Anonymous poster hash: 9f6b1...e6a
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #8 Skrevet 24. november 2016 Nja, ikke helt. Hva med Jorina? Anonymous poster hash: 2a05d...daf
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #9 Skrevet 24. november 2016 💛💛👌🏼 Anonymous poster hash: 48f7d...493
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #10 Skrevet 24. november 2016 Synes Judith er et nydelig navn, jeg! Anonymous poster hash: 3f228...dbf
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #11 Skrevet 24. november 2016 Sorry, men synes virkelig ikke det er pent. Anonymous poster hash: 8416a...146
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #12 Skrevet 24. november 2016 Stilig! Anonymous poster hash: 10920...326
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #13 Skrevet 24. november 2016 Jeg har ei lita Judith på 5 år, og er veldig glad i navnet. Har sett det har blitt diskutert og tatt opp en del her inne i det siste... Håper det ikke blir et nytt "Ingeborg" som plutselig tok av for en tid siden. Anonymous poster hash: fe338...335
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #15 Skrevet 24. november 2016 Kjempefint :-) Anonymous poster hash: 52052...838
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #16 Skrevet 24. november 2016 Veldig fint!!! Og en velkommen avveksling til alle disse standard jentenavnene som slutter på a. Anonymous poster hash: 1a571...fce
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #17 Skrevet 24. november 2016 Tusen takk for alle svar:) Kan det kle et andre fornavn også eller står det best alene? Judith Elise fks. Anonymous poster hash: 27659...d1d
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #18 Skrevet 24. november 2016 Tusen takk for alle svar:) Kan det kle et andre fornavn også eller står det best alene? Judith Elise fks. Anonymous poster hash: 27659...d1d Dette er TS. Anonymous poster hash: 27659...d1d
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #19 Skrevet 24. november 2016 Dette er TS. Anonymous poster hash: 27659...d1d Er ikke fan av dobbeltnavn, men Judith Elise er fint! Anonymous poster hash: 1a571...fce
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #20 Skrevet 24. november 2016 Synes Judith Louise er finere. Anonymous poster hash: 4a8ab...537
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #21 Skrevet 24. november 2016 Judith er såpass litt brukt at jeg brått får assosiasjoner til the walking dead 😜 Anonymous poster hash: 99b42...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå