Gå til innhold

Hva synes dere om Judith?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til baby:) Vi bor i England, føler navnet blir litt mykere der på en måte.



Anonymous poster hash: 27659...d1d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På engelsk - ok.

Norsk- næh....



Anonymous poster hash: 21749...fe2
Skrevet

Liker det ikke pga en jeg kjente som var slem, som het det :P 

Men sikkert fint hvis man ikke kjenner en drittsekk med samme navn..............



Anonymous poster hash: 11bbb...42e
Skrevet

Vet det er et populært navn, men jeg liker det ikke. Vokalen u gir navnet et surt preg (i motsetning til i som er smilende og o som er mykt). I tillegg gjør konsonantsammensetningen navnet snerpete på slutten.

 

Anonymous poster hash: 4a8ab...537

Skrevet

Judith er bra, Edith er mykje betre, også på engelsk.

 

Anonymous poster hash: 76103...752

Skrevet

Beklager, enda jeg er enig med deg i at det er bedre på engelsk så er det ikke pent, er noe skarpt med det (pluss at jeg umiddelbart tenker på x antall framstillinger av Judith med Holofernes' hode på fat).

Skrevet

Vel, det er ikke fint på norsk. Edith som en nevner er bedre.



Anonymous poster hash: 9f6b1...e6a
Skrevet

Nja, ikke helt.

Hva med Jorina?

 

Anonymous poster hash: 2a05d...daf

Skrevet

💛💛👌🏼

 

Anonymous poster hash: 48f7d...493

Skrevet

Synes Judith er et nydelig navn, jeg! 



Anonymous poster hash: 3f228...dbf
Skrevet

Sorry, men synes virkelig ikke det er pent.



Anonymous poster hash: 8416a...146
Skrevet

Stilig!

 

Anonymous poster hash: 10920...326

Skrevet

Jeg har ei lita Judith på 5 år, og er veldig glad i navnet.

 

Har sett det har blitt diskutert og tatt opp en del her inne i det siste... Håper det ikke blir et nytt "Ingeborg" som plutselig tok av for en tid siden.

 

Anonymous poster hash: fe338...335

Skrevet

Kjempefint :-)



Anonymous poster hash: 52052...838
Skrevet

Veldig fint!!!

Og en velkommen avveksling til alle disse standard jentenavnene som slutter på a.

 

Anonymous poster hash: 1a571...fce

Skrevet

Tusen takk for alle svar:)

Kan det kle et andre fornavn også eller står det best alene?

Judith Elise fks.



Anonymous poster hash: 27659...d1d
Skrevet

 

Tusen takk for alle svar:)

Kan det kle et andre fornavn også eller står det best alene?

Judith Elise fks.

 

Anonymous poster hash: 27659...d1d

 

Dette er TS.

 

Anonymous poster hash: 27659...d1d

Skrevet

 

Dette er TS.

 

Anonymous poster hash: 27659...d1d

Er ikke fan av dobbeltnavn, men Judith Elise er fint!

 

Anonymous poster hash: 1a571...fce

Skrevet

Synes Judith Louise er finere.

 

Anonymous poster hash: 4a8ab...537

Skrevet

Judith er såpass litt brukt at jeg brått får assosiasjoner til the walking dead 😜

 

Anonymous poster hash: 99b42...acc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...