Gå til innhold

En barnehageansatt er frekk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker henne ikke. Hun er skarp, frekk, kommer med "kjappe replikker", er useriøs og tar ikke barna på alvor. Virker kronisk sur og meggete. 

 

Aner ikke hvordan de andre ansatte har det ift henne, men jeg gruer meg til å dra opp i barnehagen med barnet i tilfelle hun er der. Stoler ikke på at hun kan ta seg av ungen min. Her en dag henta jeg ungen og da var hun der, nesten alene, med barna. Fikk bare en skikkelig ekkel følelse. 

 

Det er helt sikkert noe med meg, men jeg får bare en ekkel magefølelse, som sagt. Kjenner henne ikke, og noen fremstår vel bare sånn eller? 



Anonymous poster hash: 2a567...67e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten så får du la det fare, eller så får du være tøff nok til å ta det opp!

 

Å gå å slarve om andre mennesker er en uting. Har hun gjort noe spesielt mot deg eller barnet så ta det opp med henne direkte, med ped.leder på foreldresamtalen eller med styrer. Eller så får du rett og slett bare innfinne deg med at dere ikke har så god kjemi. Kanskje liker hun ikke deg heller.....



Anonymous poster hash: 39752...d1e
Skrevet

 

Enten så får du la det fare, eller så får du være tøff nok til å ta det opp!

 

Å gå å slarve om andre mennesker er en uting. Har hun gjort noe spesielt mot deg eller barnet så ta det opp med henne direkte, med ped.leder på foreldresamtalen eller med styrer. Eller så får du rett og slett bare innfinne deg med at dere ikke har så god kjemi. Kanskje liker hun ikke deg heller.....

 

Anonymous poster hash: 39752...d1e

 

Jeg tror ikke hun liker noen, egentlig  :legrine:

 

Nei, hun gjør ingenting, eneste er at hun bare er et ubehagelig menneske. Aner ikke hva andre foreldre tenker om henne, selv om det hadde vært interessant å høre det, så kommer jeg ikke til å ta det opp med dem. 

 

Det skurer og går, så lenge hun ikke gjør noe veldig dumt. Jeg er egentlig ganske raus sånn sett, og jeg tar på meg en maske når vi kommer opp i barnehagen. Men det blir en elefant i rommet, alltid.

 

Anonymous poster hash: 2a567...67e

Skrevet

Ikke helt i samme gate, men svigerinnen min er akkurat sånn. Jeg liker henne ikke, men gjør mine til slett spill. Vi er jo nødt til å omgås i selskaper og sånt, men ellers har jeg ingen interesse av å ha noe videre med henne å gjøre. Jeg føler det også ubehagelig å være rundt henne. Vet liksom ikke hvilket humør hun er i akkurat den dagen.<br /><br />I ditt tilfelle, der dette er en som jobber i barnehagen til barnet ditt, så ville jeg sagt ifra til ped.leder dersom hun fortsetter å være ufin. Si at du reagerer på oppførselen, og at du ikke synes noe om å bli behandlet på den måten. For alt du vet, så kan det godt være at andre også har sagt ifra.

 

Anonymous poster hash: 504f6...48d

Skrevet

Ikke helt i samme gate, men svigerinnen min er akkurat sånn. Jeg liker henne ikke, men gjør mine til slett spill. Vi er jo nødt til å omgås i selskaper og sånt, men ellers har jeg ingen interesse av å ha noe videre med henne å gjøre. Jeg føler det også ubehagelig å være rundt henne. Vet liksom ikke hvilket humør hun er i akkurat den dagen.<br /><br />I ditt tilfelle, der dette er en som jobber i barnehagen til barnet ditt, så ville jeg sagt ifra til ped.leder dersom hun fortsetter å være ufin. Si at du reagerer på oppførselen, og at du ikke synes noe om å bli behandlet på den måten. For alt du vet, så kan det godt være at andre også har sagt ifra.

 

Anonymous poster hash: 504f6...48d

Du sier noe.. Skal ha det i bakhodet hvis hun blir ufin igjen. Jeg holder avstand, både bevisst og ubevisst, og prøver å utvise folkeskikk. Jeg ønsker jo at alt holdes profesjonelt. 

 

 

 

Anonymous poster hash: 2a567...67e

Skrevet

Syns du burde si ifra til styrer eller ped.leder. Hvor gammelt er barnet ditt? Kan du spørre barnet om hvordan hun er når de er alene med henne?

 

Anonymous poster hash: f782e...67d

Skrevet

De hadde en sånn der datteren min gikk også. Det ble tatt opp mange ganger, men dessverre var nok de andre litt redd henne også. Barna er 9 år nå og de snakker fremdeles ofte om denne ansatte, ting hun sa og gjorde og forteller at de ble lei swg, var redd, at hun var skummel, sint, urettferdig osv. Tydeligvis mange av barna som opplevde henne sånn.

Skrevet

Syns du burde si ifra til styrer eller ped.leder. Hvor gammelt er barnet ditt? Kan du spørre barnet om hvordan hun er når de er alene med henne?

 

Anonymous poster hash: f782e...67d

Barnet er ikke gammelt nok til det.. Men jeg pleier å spørre eldstemann :) SÅ det er en lur ting å gjøre 

 

Anonymous poster hash: 2a567...67e

Skrevet

De hadde en sånn der datteren min gikk også. Det ble tatt opp mange ganger, men dessverre var nok de andre litt redd henne også. Barna er 9 år nå og de snakker fremdeles ofte om denne ansatte, ting hun sa og gjorde og forteller at de ble lei swg, var redd, at hun var skummel, sint, urettferdig osv. Tydeligvis mange av barna som opplevde henne sånn.

huffda :( 

 

Anonymous poster hash: 2a567...67e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...