Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 De er utrolig søte! Men lurer på hvor utholdelige de er? Noen med erfaring her? Er de sånn type som trenger service ganske ofte? takker og bukker for svar Anonymous poster hash: 4b3e0...e9b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Har en og elsker den! Er min lille bil nr 2 . Jeg har hatt den i 4 år og aldri hatt ett problem Iallefall har en svart nå, om ett par år skal jeg selge den og kjøpe meg en i perlemor med skinnseter i fargen cognac😍 Anonymous poster hash: 58151...5dd
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 Svigersøsteren min har en slik. Den er kjempesøt og morsom, og veldig annerledes enn alle andre biler. MEN, bagasjerommet er bare en liten hatteboks – du får inn en håndbagasjekoffert og that's it, omtrent. Og det går ikke med tre voksne i baksetet, obvs. Jeg er 171 cm høy og må bøye hodet når jeg sitter på med henne (i baksetet). Så noen ulemper, men en veldig fin bil hvis det er mest du som skal kjøre, med maks én passasjer, og du ikke trenger plass til bagasje! Anonymous poster hash: f8076...524
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 En søt, bitteliten blikkboks med et hjul i hvert hjørne. Bil kan det vel knapt nok kalles, men fremkomstmiddel med en liten strikkmotor er det jo. Skal man kun kjøre noen få kilometer mellom hjem og jobb, og kun ha med seg en liten håndveske og en matpakke, så kanskje. I alle fall hvis man ikke er opptatt av kjørekomfort, motor, trygghet osv. Anonymous poster hash: 8da4a...fc7
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 Svigersøsteren min har en slik. Den er kjempesøt og morsom, og veldig annerledes enn alle andre biler. MEN, bagasjerommet er bare en liten hatteboks – du får inn en håndbagasjekoffert og that's it, omtrent. Og det går ikke med tre voksne i baksetet, obvs. Jeg er 171 cm høy og må bøye hodet når jeg sitter på med henne (i baksetet). Så noen ulemper, men en veldig fin bil hvis det er mest du som skal kjøre, med maks én passasjer, og du ikke trenger plass til bagasje! Anonymous poster hash: f8076...524 Jeg hadde fått helt klaus hvis jeg måtte sitte å bøye hodet bak i en todørs bil Anonymous poster hash: 7ecaf...449
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 Fantastisk, men null isolasjon - og lav grad av sikkerhet. Anonymous poster hash: 253b4...baf
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #7 Skrevet 24. november 2016 Fantastisk, men null isolasjon - og lav grad av sikkerhet. Anonymous poster hash: 253b4...baf Hva som er fantastisk da? 🙄🙊 Anonymous poster hash: c7b4e...1e7
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #8 Skrevet 24. november 2016 Hva som er fantastisk da? Anonymous poster hash: c7b4e...1e7 Design? Synes bilen er liten og søt, kan fungere som en bil nr 2. For vårt bruk er den derimot alt for liten til at den har nytte for seg. Anonymous poster hash: facf5...99b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #9 Skrevet 24. november 2016 Fin bil det.Samme kategori som Ford ka.Like liten den også eller kanskje enda mindre. Anonymous poster hash: d62da...422
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #10 Skrevet 25. november 2016 Det er den mest sikre småbilen som finnes ;-) Anonymous poster hash: 58151...5dd
Tyra79 Skrevet 25. november 2016 #11 Skrevet 25. november 2016 Hadde en i to år, solgte den da behovet for to biler forsvant. Jeg virkelig savner den bilen!! Jeg hadde sportsutgave, ned den største motoren. Var lett å få opp i fart, så langtfra strikkmotor i. I tillegg så er den faktisk relativ sikker, i forhold til småbil. Men den er konstruert slik at den folder seg sammen som et trekkspill i et evt sammenstøt. Dette for å bevare passasjerende. Den er registrert til fire. Jeg hadde rett som det var full bil. De i baksetet hadde også grei plass. Opplevde ikke at høyden på passasjerene ble for høy. Jeg 💜 Fiat500!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå