Gå til innhold

hvorfor var du utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: fe6df...9d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drittlei av forholdet, og hadde lenge vært forelsket i en kompis.

Ikke stolt av det, men det var lettvint der og da.

Anonymous poster hash: cd5e0...ff1

Skrevet

Var forelsket i en annen. Han ga meg det samboeren ikke gjorde. Ikke slo han heller...

Anonymous poster hash: d2ae7...978

Skrevet

Kan ikke svare på det. Tenkte at det ikke betydde noe. Det var ikke viktig nok at jeg lot være. Jeg var ikke viktig nok til at noen skulle bry seg.

Anonymous poster hash: f6e9b...031

Skrevet

Vi var fra hverandre nesten 1 år pga hans jobbsituasjon. Følte meg forlatt og sveket og ble forelsket i en annen :( angrer og det blir med meg i graven.

Anonymous poster hash: 121c3...359

Skrevet

Jeg og samboeren hadde ikke sex og snakka ikke om noe som hadde betydning. Det føltes som at hele livet stod på vent. Vi levde som litt overfladiske venner som bodde sammen. Når en god venn og eks fra ungdommen viste meg kjærlighet klarte jeg ikke la være. Dessverre... det ble brudd, og utroskapen blir med meg i grava (forhåpentligvis).

Anonymous poster hash: 8538b...2cf

Skrevet

Jeg var i utlandet og traff en amerikansk soldat, stasjonert i et belastet land.. Han var usedvanlig sexy, og jeg gikk på en smell. Mange år siden nå.

Anonymous poster hash: 7bcce...55d

Skrevet

Jeg og samboeren hadde ikke sex og snakka ikke om noe som hadde betydning. Det føltes som at hele livet stod på vent. Vi levde som litt overfladiske venner som bodde sammen. Når en god venn og eks fra ungdommen viste meg kjærlighet klarte jeg ikke la være. Dessverre... det ble brudd, og utroskapen blir med meg i grava (forhåpentligvis).

D ble brudd med samboeren din eller han du var utro med ?

Anonymous poster hash: f6e9b...031

Skrevet

Fordi jeg ikke hadde det bra i det forholdet jeg var i. Da ble det lettere å rettferdiggjøre for meg selv at jeg måtte gjøre det slutt siden jeg hadde vært utro.

Blir aldri å utsette meg selv for det igjen. Den jeg var utro mot fikk aldri vite noe.

Anonymous poster hash: 9a346...d09

Skrevet

Full, kåt og gjenforenet med min første kjærlighet...

Traff han på reunion for ungdomskolen, og vi var tilbake til 9. Klasse. Kan ikke beskrives annerledes. I tillegg var jeg rinelig full, hadde drukket meg til mot fordi jeg synes sånne fester er uhyre kleine.

Hadde det bra med mannen min, men han var rett og slett ikke i tankene denne kvelden. Helt jævlig i ettertid å tenke på hvordan resten av verden kan forsvinne. Skrev meldinger med han jeg var utro med i taxien på vei hjem, og det tikket inn et svar mens jeg viste mannen min et bilde fra kvelden. Kunne ikke bortforklares og jeg måtte legge meg flat. Angrer likevel ikke.

Anonymous poster hash: 06a45...21d

Skrevet

D ble brudd med samboeren din eller han du var utro med ?Anonymous poster hash: f6e9b...031

Det ble slutt med samboeren, som er far til barnet mitt. Utroskapen gnagde enormt på meg, og den fikk meg til å reflektere over forholdet. Heldigvis sa jeg ingenting, siden det ble slutt. Hadde jeg bestemt meg for å prøve mer (han ville det, men tok ikke tak i noen problemer), hadde jeg måtte si det. Siden det ble slutt tenkte jeg at det er bedre for kommunikasjonen videre at det ikke kom fram. Mulig det er feil av meg, men jeg ser det som riktig vurdering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...