Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Er veldig fortvilet nå! Vi hadde barnedåp her om helga. Svigmor måtte jo bli invitert selv om hun har vært et mareritt de siste ukene /månedene. Hun har en bipolar. Og i tillegg er det trolig noe mer hun har -tilleggs-diagnoser. Når du først er Bipolar så er det veldig vanlig å ha en tillegsdiagnose eller gjerne to. Min svigerinne - altså Svigemors eldste datter som er utdannet Sykepleier mener hun kan være noe som heter Paranoid schizofren. Hun forestiller seg ting som overhode ikke stemmer. Hun mener jeg er en Narsisist. Noe hun har kalt meg bak min rygg - til kjæresten min. Dette har hun også kalt sin eldste datter. Dette tror jeg er fordi vi er en av de få som tør å si ifra! Og du må for guds skyld ikke prøve å si henne i mot. Da rabler det helt for henne og hun oppfører seg da som et barn. Klikker helt. Sist så prøvde hun å straffe meg og kjæresten siden han støttet meg. Med å ikke la oss få ha bilen vår på hennes parkering. Vi bodde i nabohuset hennes som står tomt hele året bortsett fra sommeren. Vi hadde lånt noe sengetøy av henne. Dette kom hun med en lapp på - hun skulle ha det tilbake. Og det innen dagen var ferdig. Så barnslig. Voksne dama. Hun skal da ha tilbake alle tingene hun har gitt oss (inklusiv barnas) Uansett - etter barnedåpen- Ba hun sg selv på besøk. Ja, jeg kan si ba seg selv. For det er det hun alltid gjør. Jeg sa til kjæresten at det ikke passet . Jeg var dødsliten etter barnedåpen! Vi hadde hatt full rulle hele helga og jeg var megasliten! Vi hadde og hatt overnattingsgjester hele barnedåpshelgen. Vi sto for middagen! Til 45 gjester! Det ble en stor og fin barnedåp, men som igjen endte veldig trasig. Pga Svigermor... Så - Jeg sa til min kjæreste at det var bedre om han møtte henne og at de gikk en fin tur sammen, Dette gjorde de. 2 timers tur. Han kom tilbake og var fornøyd. Hun hadde visst og vært fornøyd. Fornøyd med å treffe sønnen sin. Dette var i 12-tiden på dagen. Plutselig - på kvelden - min datter skulle på turntrening så hun holdt på å kle seg i gangen. Så ringte det på. Jeg var inne på soveværelset med baby siden hun skulle sove. Hun var og veldig sliten etter barnedåpen som hadde vært dagen før. Svigermor sto da på døra med et fat (som ikke var vårt) og med to mandariner på. Hun hadde spurt tidligere på dagen om det var våres fat. Og min kjæreste sendte en tekstmeld om at det IKKE var det. Hun ville inn. Kjæresten min spurte henne hva hun gjorde hos oss. (hun bor et stykke unna) Og han ga henne beskjed om at det ikke passet som vi jo hadde forklart tidligere denne dagen. Hun buste inn.. Med full musikk på ørene. Hun hadde gått tur i nærområdet! Ja, med et fat og to mandariner da eller? MIn kjæreste sa til henne at det ikke passet. Baby sov og lillejenta skulle på turn. Han skulle kjøre henne. Da kikket det for henne. Hun ropte at hun skulle ha tilbake alle gavene hun hadde gitt oss. Vi har ikke tatt imot noe fra henne, For vi har erfart tidligere at hun da skal ha det tilbake. Hun ropte og ble voldsom. Foran jenta vår på 8. Så roet hun seg og gikk ut. 2 minutter etterpå kom listet hun seg inn mens de andre var på kjøkkenet. Hun sa da at hun skulle ta fra han arven. Men ville ha kos av hun på 8 år. Så videre ble hun mer voldsom og sint og da måtte min kjæreste - hennes sønn, kaste henne fysisk ut. Dette har skjedd tidligere også. Skrev en lang melding til henne og forklarte at hun nå må starte å respektere våres beskjeder, og stoppe å utagere slik. Særlig foran barna. 8 åringen er nå etter denne siste hendelsen redd henne og sier at hun ikke vil treffe henne noe mer. :/ Hun sa her om dagen: "Mamma, jeg vil ikke at min lillesøster skal bli kjent med .... slik at hun slipper og oppleve alt jeg har opplevd med .... Huff det var hjerteskjærende. Svigermor vil ikke ta medisiner. Ikke få noe som helst hjelp med sykdommen. Hun bare drikker. Alkohol. Og tror på urter og slike ting. Hun har gått på drømmeskole. Etter det tippa det helt. Min kusine hadde kjøpt klorevotter til babyen sin. Hun brukte de på baby kun når hun var våken. Hun likte ikke at noe lå i sengen der med henne når hun sov. Babyen hadde klort seg i annsiktet og hun gikk da til innkjøp av et par av disse klorevottene. Og da sa hun rett ut at min kusine var farlig for barnet. Hun hadde lest at å ha noe i sengen med baby ikke var særlig bra, Svigermor definerte henne da som en dårlig mor. samme som med meg. Jeg var dårlig mor siden jeg ikke klarte å amme når babyen fikk tenner. Klart jeg måtte amme til barnet var tippet året. Hvis ikke kunne barnet bli dumt. Dette tåpelige hadde hun og lest om en gang for 200 år siden. Jeg orker snart ikke mer kontakt med henne. Og lurer på om noen har noen gode råd tips for en slik svigermor? Min kjæreste har vokst opp med henne og er naturlighvis veldig glad i henne. Det er ikke før senere tid han har oppdaget at hun faktisk er syk slik søstrene har sagt. Men likevell vil han ha omtrent daglig kontakt med henne. Og etter de har snakket sammen så merker jeg på han at han tviler (litt) på mine ferdigheter som mor. Kommentarer som: " du skal ikke starte å synge litt mer for babyen vår da?" og at jeg burde gå mere tur med baby. Det kommer ofte etter deres samtaler. Og hvis vi skal ha middag og han har snakket med henne så kommer han med middagstips om å gjøre den bedre. Og da er oppskriften helt annerledes enn min. Han kan ikke lage mine middager som jeg har lært av min mor og bestemor som er flinke på kjøkkenet. Og da snakker vi om tips fra en svigermor som koker kjøttet i vann når hun lager pinnekjøtt isteden for å dampe slik det har vært lagt i flere hundre år. Hun lager kun mat med frossenvarer. Gjerne elgkjøtt som har ligget i 5 år i fryseren. Og sausen til dette bruker hun kokosmelk. Kokosmelk i alt. Bruker aldri smør i matlaging. Men olje. Uansett er lei dette tullet hennes nå.. Anonymous poster hash: 3490c...47c
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Hvorfor får dere hun ikke tvangsinnlagt?
summer87 Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Hvorfor får dere hun ikke tvangsinnlagt? Det kan du si.. I sommer prøvde vi å ringe sykebil når hun flippet helt ut. Dama er stor og voldsom. Og dersom sykebilen skal hente henne må hun være i stemningsleie som tilsier at hun blir med. Det er ikke lett å holde henne igjen. Og frem til nå har ikke dette "passet". Vi ringte nettopp sykehuset i sommer. Da sa de at siden hun var rolig så kunne de ikke ta henne med. Selv om hun for 1 time siden hadde revet av seg klærne og hoppet på de. Alt dette fortalte vi til helsepersonell. Hva hun hadde gjort og at hun er bipolar. De fant henne ikke. Hun hadde reist til byen. Fikk vi vite noen dager senere. Hun hadde stikki avgårde og satt seg på en pub og drukket. Er faktisk redd dama. Redd for henne og redd for at hun skal dukke opp hjemme hos oss. Skaffer snart kontaktforbud mot henne. Men det er nettopp et dilemma. Kjæresten mener hun ikke er så syk som jeg mener.
summer87 Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 (endret) Han har jo vokst opp med henne. Alt hun gjør er det han har "lært". Han har sett alt sammen før og forstår ikke alvoret i det. Nå er hun på en hestefarm og plager folk. I 6 uker.. Det er vanskelig dette. Vil ikke havne i krøll med kjæresten. Han mener jeg overreagerer. Mens søstra hans mener hun burde tvangsinnlegges. Men hun bor i utlandet. Så det er kun vi som har barn og er oppe i dette. Men hvordan tvangsinlegger man noen som er rolig?? Tar imot råd og tips med stor takk Endret 24. november 2016 av summer87
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 Han har jo vokst opp med henne. Alt hun gjør er det han har "lært". Han har sett alt sammen før og forstår ikke alvoret i det. Nå er hun på en hestefarm og plager folk. I 6 uker.. Det er vanskelig dette. Vil ikke havne i krøll med kjæresten. Han mener jeg overreagerer. Mens søstra hans mener hun burde tvangsinnlegges. Men hun bor i utlandet. Så det er kun vi som har barn og er oppe i dette. Men hvordan tvangsinlegger man noen som er rolig?? Tar imot råd og tips med stor takk Hun høres ikke psykotisk ut, men høres ut som en bipolar dame med alkoholproblemer som er bevisst sin egen atferd, og hun kvalifiserer ikke til tvangsinnleggelse slik du beskriver det. Hun må ønske hjelp selv dersom hun skal få det. Det eneste dere selv kan gjøre er å skjerme dere selv og barna mest mulig. Anonymous poster hash: d90d9...3ba
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 Hun høres ikke psykotisk ut, men høres ut som en bipolar dame med alkoholproblemer som er bevisst sin egen atferd, og hun kvalifiserer ikke til tvangsinnleggelse slik du beskriver det. Hun må ønske hjelp selv dersom hun skal få det. Det eneste dere selv kan gjøre er å skjerme dere selv og barna mest mulig. Anonymous poster hash: d90d9...3ba En personlighetsforstyrrelse har hun nok i tillegg. Anonymous poster hash: d90d9...3ba
summer87 Skrevet 24. november 2016 #7 Skrevet 24. november 2016 (endret) En personlighetsforstyrrelse har hun nok i tillegg. Anonymous poster hash: d90d9...3ba Som sagt tidligere så tror den eldste søsteren at hun har Borderline Personlighetsforstyrrelse eller Szhitzofreni Jeg er redd hun rett og slett er psykopat. For på meg kan det virke litt slik. Hun har strevd for å splitte meg og sønnen hennes nå i lang tid. Og når hun satte inn støtet skikkelig, Jo det var når jeg nettopp hadde fødet. Hun mente sønnen måtte reise fra oss. Dette fordi jeg var helt utslitt etter x antall våkennetter og da en liten krangel siden jeg var så sliten. Hun mente og at barnet hadde det best med sin far og henne. Da spurte jeg henne rett ut: "Mener du virkelig. At jeg som har gått gravid i 9 måneder og fødet barnet og stellt henne i 3 mnd ikke har et litt mer knyttet bånd til barnet enn far?" Hun mente det var likt. Vi skjermer så godt vi kan. Hun kan ikke være alene med barna lenger. Og jeg vruderer sterkt å få et kontaktforbud. Men da tror jeg det hadde blitt slutt mellom meg og kjæresten. Sårt sårt tema.. Endret 24. november 2016 av summer87
Fandens Oldemor Skrevet 24. november 2016 #8 Skrevet 24. november 2016 Det er vel strengt tatt ikke så nøye hva hun har eller ikke har, så lenge hun er ei megge å forholde seg til.
summer87 Skrevet 24. november 2016 #9 Skrevet 24. november 2016 Det er vel strengt tatt ikke så nøye hva hun har eller ikke har, så lenge hun er ei megge å forholde seg til. Det er jo egentlig det.. Jo alvorligere lidelser. Desto større sjangs for å få henne innlagt til noe som helst behandlig
summer87 Skrevet 24. november 2016 #10 Skrevet 24. november 2016 Hun høres ikke psykotisk ut, men høres ut som en bipolar dame med alkoholproblemer som er bevisst sin egen atferd, og hun kvalifiserer ikke til tvangsinnleggelse slik du beskriver det. Hun må ønske hjelp selv dersom hun skal få det. Det eneste dere selv kan gjøre er å skjerme dere selv og barna mest mulig. Anonymous poster hash: d90d9...3ba Takk for tilbakemelding
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #11 Skrevet 24. november 2016 Dersom hun må fysisk kastes ut flere ganger, kan dere kontakte politiet som da vurderer om det trengs en psykiatrisk vurdering. Bipolare har også en "manisk" periode, ikke bare depressive som mange tror, og i den maniske perioden kan de gjøre mye som kan "skade" de som person. Mange blir innlagt i den maniske perioden for at de skal skjermes for seg selv, ikke for andre som mange tror. Dersom dere opplever flere episoder der hun blamerer seg selv, kan dette være ett innleggelses grunnlag. Kontakt fastlege med bekymringmelding om svingermorsstatus slik h*n kan vurdere om en innleggelse skulle være nødvendig. Anonymous poster hash: f25d8...2a7
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #12 Skrevet 24. november 2016 Takk for tilbakemelding Enig i dette. Du må trekke pusten og forstå at dama er syk. Og så må du trekke deg unna så godt det lar seg gjøre. Anonymous poster hash: 7745d...713
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #13 Skrevet 24. november 2016 Du må si til kjæresten din at han må velge. Henne eller dere, og du må mene det og gjennomføre det! Anonymous poster hash: 78a91...bed
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #14 Skrevet 24. november 2016 Nei, min er verre ! Anonymous poster hash: fba04...965
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #15 Skrevet 24. november 2016 Som sagt tidligere så tror den eldste søsteren at hun har Borderline Personlighetsforstyrrelse eller Szhitzofreni Jeg er redd hun rett og slett er psykopat. For på meg kan det virke litt slik. Hun har strevd for å splitte meg og sønnen hennes nå i lang tid. Og når hun satte inn støtet skikkelig, Jo det var når jeg nettopp hadde fødet. Hun mente sønnen måtte reise fra oss. Dette fordi jeg var helt utslitt etter x antall våkennetter og da en liten krangel siden jeg var så sliten. Hun mente og at barnet hadde det best med sin far og henne. Da spurte jeg henne rett ut: "Mener du virkelig. At jeg som har gått gravid i 9 måneder og fødet barnet og stellt henne i 3 mnd ikke har et litt mer knyttet bånd til barnet enn far?" Hun mente det var likt. Vi skjermer så godt vi kan. Hun kan ikke være alene med barna lenger. Og jeg vruderer sterkt å få et kontaktforbud. Men da tror jeg det hadde blitt slutt mellom meg og kjæresten. Sårt sårt tema.. Hvordan visste hun at dere hadde en liten krangel? Og mange andre detaljene om deres liv? På meg høres det ut som om kjæresten din sviker deg nesten daglig. Det er bekymringsverdig at han ikke ser mer alvor i situasjonen og beskytter og skjermer familien sin bedre. Hans mor vil forbli syk, manipulerende og alt det andre så lenge hun ikke vil ha hjelp. Med stabil behandling og medisinering kan hun kanskje bli fungerende nok til å kunne ha begrenset kontakt med dere. Men slik det er nå må du ta ansvar og beskytte barna dine. Og hvis ikke kjæresten din er villig til å ta støyten for dere, må du gjøre det uten ham. Anonymous poster hash: a2bbe...fbd
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #16 Skrevet 24. november 2016 Du har to problemer. Samboeren din og moren hans. Samboeren din er mer lojal mot moren enn deg. Du bør bestille time på familievernkontoret så snart som mulig. Inntil det er gjennomført gir du samboeren din beskjed om at dersom moren hans dukker opp og steller i stand bråk ringer du politiet. Ta eventuelt med deg barna og reis på krisesenter. Barna dine er ikke trygge. Dersom samboeren din ønsker å fortsette forholdet deres kan dere i fellesskap prøve å hjelpe moren. KREV at hun går til fastlegen sammen med samboeren din. Fastlegen kan henvise henne videre til psykiatrien. KREV at hun ikke oppsøker dere. Forutsatt at dere er flinke til å kontakte politiet hver gang hun oppsøker dere og steller i stand bråk bør det være mulig å få til et besøksforbud. Ta en prat med samboers søster og legg en plan for hvordan dere kan hjelpe moren videre. Diagnose skal settes av psykiater/psykolog, ikke slektninger eller ukjente på internett. Lykke til. Hvis samboeren din ikke ønsker/klarer å skjerme barna deres mot bestemorens galskap kan dere ikke bo sammen lenger. Da må du beskytte barna dine. Anonymous poster hash: 81815...f47
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #17 Skrevet 24. november 2016 "Hun har gått på drømmeskole. Etter det tippa det helt."😂😂😂 Har du skrevet om henne her inne tidligere også? Synes jeg kjenner igjen skrivestil og beskrivelse. Tror du må snakke fornuft med den mannen din. Kanskje svigerinnene dine også kan ta en alvorsprat med ham? Usympatisk av en voksen(?) mann å lufte deres uoverenskomster med sin mor, og i alle fall når hun er en ustabil intrigemaker. Men klart; han får nok sympatien han søker. Anonymous poster hash: e3fdd...0f5
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #18 Skrevet 24. november 2016 Jeg har en sånn pappa.... Han er også bipolar, med en del annet på toppen. Han nekter behandling, det er jo i hans øyne ikke han det er noe galt med, det er alle andre sin feil bestandig. Jeg har ingen kontakt med han, jeg får vondt i magen bare jeg ser han, det er umulig å forholde seg til sånne mennesker. Så jeg har ingen råd til deg dessverre, jeg har valgt å flytte 4 timers biltur unna og har ingen kontakt. Det er synd på han, selvfølgelig er det det, men så lenge han nekter å motta behandling eller innse at han selv er skyld i det meste som skjer rundt han kan ikke jeg hjelpe han... Jeg må skjerme meg selv og familien min. Anonymous poster hash: d6ec3...b12
summer87 Skrevet 24. november 2016 #19 Skrevet 24. november 2016 Du har to problemer. Samboeren din og moren hans. Samboeren din er mer lojal mot moren enn deg. Du bør bestille time på familievernkontoret så snart som mulig. Inntil det er gjennomført gir du samboeren din beskjed om at dersom moren hans dukker opp og steller i stand bråk ringer du politiet. Ta eventuelt med deg barna og reis på krisesenter. Barna dine er ikke trygge. Dersom samboeren din ønsker å fortsette forholdet deres kan dere i fellesskap prøve å hjelpe moren. KREV at hun går til fastlegen sammen med samboeren din. Fastlegen kan henvise henne videre til psykiatrien. KREV at hun ikke oppsøker dere. Forutsatt at dere er flinke til å kontakte politiet hver gang hun oppsøker dere og steller i stand bråk bør det være mulig å få til et besøksforbud. Ta en prat med samboers søster og legg en plan for hvordan dere kan hjelpe moren videre. Diagnose skal settes av psykiater/psykolog, ikke slektninger eller ukjente på internett. Lykke til. Hvis samboeren din ikke ønsker/klarer å skjerme barna deres mot bestemorens galskap kan dere ikke bo sammen lenger. Da må du beskytte barna dine. Anonymous poster hash: 81815...f47 Diagnosen Bipolar har hun fått av sin lege. Og at hun har tilleggsdiagnoser, det var antydning. Som jeg skrev tidligere. Vi lurer ho på hva som feiler dama slik st vi kan få litt forståelse på hvorfor hun holder på slik. Hvis en person er paranoid eller skitzofren så kan det være greit å vite for oss som må forholde oss til henne.
summer87 Skrevet 24. november 2016 #20 Skrevet 24. november 2016 Dere får det til å høres veldig lett ut. Å reise fra mannen med to barn. Bortsett fra alt med svigermor har vi det fint. Tidligere når de snakket fortalte han mer om vårt samliv. Det har han gått helt bort i fra. Jeg skal skrive et brev hennes fylkeslege nå. Siden hun bytter lege hver gang h*n sier noe hun ikke liker å høre. Altså fakta. Synes og at min kjæreste og far til mine barn skulle ha samarbeidet mer med meg. Men vi har prøvd og snakke om dette og det blir gradvis bedre.. Han forstår mer og mer. Men det tar tydeligvis tid for han. Og hun skal ikke få ødelegge mellom oss. Det er jo akkurat det hun vil!! Hun har en ekstrem eiefølelse over han. Hun skipper ikke taket på han selv om han nå er blitt far og har dannet en familie.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #21 Skrevet 24. november 2016 Dere får det til å høres veldig lett ut. Å reise fra mannen med to barn. Bortsett fra alt med svigermor har vi det fint. Tidligere når de snakket fortalte han mer om vårt samliv. Det har han gått helt bort i fra. Jeg skal skrive et brev hennes fylkeslege nå. Siden hun bytter lege hver gang h*n sier noe hun ikke liker å høre. Altså fakta. Synes og at min kjæreste og far til mine barn skulle ha samarbeidet mer med meg. Men vi har prøvd og snakke om dette og det blir gradvis bedre.. Han forstår mer og mer. Men det tar tydeligvis tid for han. Og hun skal ikke få ødelegge mellom oss. Det er jo akkurat det hun vil!! Hun har en ekstrem eiefølelse over han. Hun skipper ikke taket på han selv om han nå er blitt far og har dannet en familie. Poenget er at å beskytte barna dine må ha prioritet over å være sammen med mannen. Datteren din har til og med fortalt deg klart og tydelig at hun synes at søskenet sitt skal skjermes, og at hun selv er redd og ukomfortabel med farmoren sin. Hvorfor hører ikke mannen din etter? "Det tar tydeligvis tid for han"... hvor mye tid skal han få og hvor mye skal han og moren hans få ødelegge før du setter ned foten? Jeg mener ikke at du bare skal gå med en gang, men snakk med han og få han til å forstå at moren hans er skadelig for barna, deg og deres forhold. Du og barna skal slippe å se og forholde dere til henne, og du skal slippe å få disse stikkene og kritikk etter at han har snakket med henne. Han kan ha kontakt med henne om det ikke går utover dere, og så lenge han kan holde henne i sjakk slik at episoder som det etter dåpen ikke skjer igjen. Jeg vet at han sa at hun ikke fikk komme over etc, men han må følge opp. Hvis hun dukker opp hos dere så skal han hindre henne i å komme inn i huset, og ringe politiet om nødvendig. Anonymous poster hash: 1ef3d...4d7
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #22 Skrevet 24. november 2016 Men hvorfor bor dere der? Kan dere ikke flytte?? Ut i fra forrige innlegg virker det jo som om hun har en slags eiefølelse på huset også. Kan dere ikke flytte til en blokk hvor hun må bli buzzet inn før hun kan komme? Anonymous poster hash: 7a1d2...623
Blondzilla Skrevet 24. november 2016 #23 Skrevet 24. november 2016 Jeg har en schizofren mormor og en schizofren svigerinne. Det skal mer til å få til en tvangsinnleggelse enn det du beskriver her. Man kan også bare tvangsinllegges for 10 dager av gangen, så der løser sjelden problemet på sikt hvis ikke pasienten er villig til å ta i mot behandling. Jeg har ikke så mange gode råd, men jeg vil råde deg til å skjerme barna så mye som mulig. Jeg var en del sammen med mormor i oppveksten, og det burde jeg ikke vært. Jeg opplevde henne som særdeles uforutsigbar og skremmende.
summer87 Skrevet 24. november 2016 #24 Skrevet 24. november 2016 Jeg har en sånn pappa.... Han er også bipolar, med en del annet på toppen. Han nekter behandling, det er jo i hans øyne ikke han det er noe galt med, det er alle andre sin feil bestandig. Jeg har ingen kontakt med han, jeg får vondt i magen bare jeg ser han, det er umulig å forholde seg til sånne mennesker. Så jeg har ingen råd til deg dessverre, jeg har valgt å flytte 4 timers biltur unna og har ingen kontakt. Det er synd på han, selvfølgelig er det det, men så lenge han nekter å motta behandling eller innse at han selv er skyld i det meste som skjer rundt han kan ikke jeg hjelpe han... Jeg må skjerme meg selv og familien min. Anonymous poster hash: d6ec3...b12 Huff føler virkelig med deg. Får og en vond klump i magen av bare tanken på henne. Og hvis jeg ser henne er det snakk om vondt klump i magen og frykt og redsel. Jeg er redd en dame på over 50 år. Det er bare trist. Vil helst ikke snakke med henne. Hun og mener det er alle andre. Hyttenaboene er psykopater. Hun har fått sparken fra alle lærerjobber hun har hatt. Hun er selv utdannet adjunkt. Så det er en høy utdannelse. Men det hjelper ikke veldig når hun er syk. Det styrer alt... Hun mener jeg er narsisist og eller psykopat og eldste datter er narsisist. Eldste datter er verdens herligste menneske med alle følelsene på plass. Det er en grunn hun er sykepleier. Hun bor i utlandet halve året og bor med den fattige lokalbefolkningen og hjelper dem med forskjellige tjenester. Vi vil bare at hun skal få behandling.. Men hva skal man gjøre dersom hun ikke innser alvoret selv..? Holder nå på med en mail til Fylkeslegen der hun bor. Så får jeg ta det derfra. Mannen min vil aldri snakke om det når jeg tar det opp. Det er fortvilende
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #25 Skrevet 24. november 2016 Leste det du skrev i en av de andre trådene. Jeg ville rett og slett flyttet langt unna. http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144293771-svigers-er-verst/?fromsearch=1 Anonymous poster hash: e3fdd...0f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå