Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Hun bor hos sin mor og kjæreste,hun har det ikke bra hjemme. Kjæresten til moren driver psykisk mishandling,han ignorerer søsteren min hele tiden som hun var luft og krangler med moren hele tiden fordi han ikke vil at hun skal bo der. Søsteren min er helt fortvilet og bare gråter,spykidk helse mener hun kan få leilighet om hun flytter 3 timer hjemmefra og jobber der. Hun er psykisk syk og er ikke i stand til å jobbe akkurat nå men får ikke hjelp til bolig. Hvordan gå frem for å skaffe henne hjelp?Hun er 19år. Anonymous poster hash: abf10...eee
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Kan hun bo hos deg? Hva er galt med moren din som ikke passer på datteren sin og kaster ut idioten! Du er Mamma hele livet, også når barna bikker 18. Og spesielt når de sliter! Skjønner meg ikke på noen mødre!!!! Hun trenger ikke egen bolig, men mamman sin! Egen bolig er ikke særlig lurt før hun er i stand til det... Anonymous poster hash: fd343...37f
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Moren har det heller ikke bra,men velger å bli. Søsteren min er så skuffet over moren sin og føler hun ikke bryr seg. Så hun må komme seg ut. Har sagt hun kan være her litt,men jeg har liten plass og 3 barn. Anonymous poster hash: abf10...eee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå