Gå til innhold

Er det nødvendig med klorevotter ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min klorte seg mye i ansiktet som nyfødt. Brukte klorevotter de første dagene, men sluttet etter jeg oppdaget at disse ikke er anbefalte pga de lett faller av. Det skal ikke være noe i sengen utenom babyen og madrassen. Dette inkluderer løse klorevotter. Disse kan havne over babyens fjes og øke faren for krybbedød.

Kloremerker er virkelig ikke noe big deal. De er borte innen et døgn pga babyhud heles så raskt. Og de slutter å klore seg i fjeset innen noen får uker.

Ville aldri brukt klorevotter når baby lå og sov på et rom jeg var i. Men på dagtid da baby er våken. Det er da den evnt klorer selg selv mes. Babyene sover med disse kosefillene. Fikk selv 2-3 stk. til min baby. Disse er da mye større?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte bare sokkene på hendene om de hadde perioder de klorte seg som små :)

Anonymous poster hash: eb01f...a09

Skrevet

Ville aldri brukt klorevotter når baby lå og sov på et rom jeg var i. Men på dagtid da baby er våken. Det er da den evnt klorer selg selv mes. Babyene sover med disse kosefillene. Fikk selv 2-3 stk. til min baby. Disse er da mye større?

Små babyer sover selvsagt ikke med kosekluter om ingen følger med på dem. De tas ut når de sovner.

Anonymous poster hash: 2ce1a...855

Skrevet

Babyer skal ikke sove med kosefiller, eller noe som helst annet. Disse skal taes ut når babyen har sovnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...