Gå til innhold

Friker ut.Gravid.5 barnet!Hjeeelp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant nettop ut at jeg venter smått igjen.. har fått ny jobb som jeg ikke har begynt i ennå. og har 4 fra før. Er det noen andre som har vært i lignende situasjon? En mnd uten prevensjon da jeg har avviklet amming for å begynne med p piller igjen. Har brukt minipiller frem til nå. Av en eller annen grunn kjpte jeg graviditetstet i dag istedetfor p piller..siden jeg følte meg gravid...å jada..... hva gjør jeg nå da? : S Vil ikke miste jobben og jeg blir alltid veldig kvalm.Ikke har vi egentlig plass til en til heller.men abort frister liksom ikke..: (((



Anonymous poster hash: cee39...687
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mister jo ikke jobben fordi du er gravid. Det er faktisk ikke lov, så det kan du slappe helt av for.

 

De andre tingene i livet må dere finne ut av selv, fem barn krever mye og det er bare du og mannen som kan ta avgjørelsen om dere takler en til.

 

Anonymous poster hash: 9d3a1...753

Skrevet

Etter 4 barn så har du vel lært hvordan blomsten og bia fungerer?😉 én mnd uten prevansjon er jo mer enn nok til å bli gravid. Lykke til, sikkert en mening med det 😊👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...