Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Fant nettop ut at jeg venter smått igjen.. har fått ny jobb som jeg ikke har begynt i ennå. og har 4 fra før. Er det noen andre som har vært i lignende situasjon? En mnd uten prevensjon da jeg har avviklet amming for å begynne med p piller igjen. Har brukt minipiller frem til nå. Av en eller annen grunn kjpte jeg graviditetstet i dag istedetfor p piller..siden jeg følte meg gravid...å jada..... hva gjør jeg nå da? : S Vil ikke miste jobben og jeg blir alltid veldig kvalm.Ikke har vi egentlig plass til en til heller.men abort frister liksom ikke..: ((( Anonymous poster hash: cee39...687
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Du mister jo ikke jobben fordi du er gravid. Det er faktisk ikke lov, så det kan du slappe helt av for. De andre tingene i livet må dere finne ut av selv, fem barn krever mye og det er bare du og mannen som kan ta avgjørelsen om dere takler en til. Anonymous poster hash: 9d3a1...753
Høstduft Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Etter 4 barn så har du vel lært hvordan blomsten og bia fungerer?😉 én mnd uten prevansjon er jo mer enn nok til å bli gravid. Lykke til, sikkert en mening med det 😊👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå