Gå til innhold

Fikk ditt barn en reaksjon på 3. Mnd vaksinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn har grått i hele kveld... av smerte virker det som. Ikke feber, men forhøyet temp 37,7. Vanlig for han er ca 37. Fikk en Paracet pga tilsynelatende smerter og er roligere nå .... håper natten går greit 😓

Anonymous poster hash: aefeb...1b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min var tydelig utilpass etter 3 mnd vaksinene. Hun pleier ikke å gråte mye, men det gjorde hun den kvelden. Hadde ikke feber men ga henne Paracet da helsesøster oppfordret til det om hun hadde vondt. Natten gikk fint. Håper dere får en rolig natt dere også

Anonymous poster hash: 91c6c...c14

Skrevet

Har 3 barn og bare eldstemann fikk reaksjon på den. Virket som han hadde vondt lårene. Paracet lindret, så han fikk det er par ganger på 12 timer.

Anonymous poster hash: ddab6...e41
Skrevet

Vår fikk også vaksinen i går. Var sutrete og hadde forhøyet temp (37,8). Natten har gått fint.

Skrevet

Ja, mye gråt og høy feber i 4 døgn. Fikk også en klump på låret som ikke gikk bort før etter 6-7 uker. Ble litt skeptisk til vaksiner etter den opplevelsen, og vi ventet med neste vaksine til barnet var 1,5 år. Resten av vaksinene har gått bedre, men alltid gråt og feber. Paracet hjelper.

Anonymous poster hash: 07bde...59f
Skrevet

Datteren min var tydelig utilpass etter 3 mnd vaksinene. Hun pleier ikke å gråte mye, men det gjorde hun den kvelden. Hadde ikke feber men ga henne Paracet da helsesøster oppfordret til det om hun hadde vondt. Natten gikk fint. Håper dere får en rolig natt dere også

Natten var helt som vanlig heldigvis. Er usikker på hva tempen var- ville ikke ta dens å lenge han ikke virket veldig varm eller utilpass. Han er litt sutrete nå på morgenen også, men føler ikke det er smerteskrik som i går. Hadde vi bare forstått alt 💙

Skrevet

Første fikk feber og var utilpass

Andre og tredje hadde ingen reaksjon.

Men minste her fikk 2sprøyter i går ,1 år, og hun var skikkelig utafor . Var kjempelei seg ,hadde vondt i lårene og gråt endel .

Fikk Paracet 2 ganger på 12 timer og sov greit i natt.

Skrevet

Natten var helt som vanlig heldigvis. Er usikker på hva tempen var- ville ikke ta dens å lenge han ikke virket veldig varm eller utilpass. Han er litt sutrete nå på morgenen også, men føler ikke det er smerteskrik som i går. Hadde vi bare forstått alt 💙

Godt å høre at natten gikk fint :-)

Helsesøster sa til meg at det kan sprenge og verke i låret etter vaksinene, spesielt hvis de begynner å blø litt når de stikkes.

Stakkars små ❤️💙 Er det vaksine v 5 mnd også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...