Gå til innhold

Noen som har brukt pergotime her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta første tbl i kveld. Gruer meg.

Ble dere gravide?

 

Anonymous poster hash: 9ec2d...7ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble ikke gravid på Pergotime, men full klaff på første forsøk med IVF. Fikk tvillinger.

 

Anonymous poster hash: 86ec9...a8a

Skrevet

Ble ikke gravid på Pergotime, men full klaff på første forsøk med IVF. Fikk tvillinger.

 

Anonymous poster hash: 86ec9...a8a

Gratulerer.

Her er det ingenting annent enn litt sjelden mens... håååååper pergotime kan hjelpe.

 

Anonymous poster hash: 9ec2d...7ab

Skrevet

Jeg har ingen erfaringer, men ønsker pergotime selv siden vi har prøvd nærmere 15 måneder uten hell 😢

 

Kan jeg spørre hvordan selve utredningen foregikk. Jeg utsetter å gå til lege for jeg gruer meg slik til utredningen 😔

 

Anonymous poster hash: 58c7c...792

Skrevet

Jeg har ingen erfaringer, men ønsker pergotime selv siden vi har prøvd nærmere 15 måneder uten hell 😢

 

Kan jeg spørre hvordan selve utredningen foregikk. Jeg utsetter å gå til lege for jeg gruer meg slik til utredningen 😔

 

Anonymous poster hash: 58c7c...792

Dette går bra.

Jeg har litt sjeldne menstruasjoner. Bestilte time til volvat, tok ut spiralen og fikk i samme slengen en resept på provera for å fremprovosere mens, så pergotime nå for å få EL.

Ti dager siden jeg tok ut spiralen og EL er om 7 dager ca.

Tok masse andre blodprøver også, og alt er fint.

Hvorfor gjør du ikke dette med en gang???

Vi blir direkte henvist til IVF om tre pergokurer ikke fungerer også.

 

Anonymous poster hash: 9ec2d...7ab

Skrevet

Dette går bra.

Jeg har litt sjeldne menstruasjoner. Bestilte time til volvat, tok ut spiralen og fikk i samme slengen en resept på provera for å fremprovosere mens, så pergotime nå for å få EL.

Ti dager siden jeg tok ut spiralen og EL er om 7 dager ca.

Tok masse andre blodprøver også, og alt er fint.

Hvorfor gjør du ikke dette med en gang???

Vi blir direkte henvist til IVF om tre pergokurer ikke fungerer også.

 

Anonymous poster hash: 9ec2d...7ab

Jeg utsetter det for jeg er livredd for at noe skal være galt, men jeg har bestemt meg for å bestille time nå i løpet av desember.

 

Lykke til ☺

 

 

 

Anonymous poster hash: 58c7c...792

Skrevet

Jeg har en liten pergo gutt på fire år😁 Satt på kur nr to..

Skrevet

Jeg har en liten pergo gutt på fire år😁 Satt på kur nr to..

Skrevet

Jeg utsetter det for jeg er livredd for at noe skal være galt, men jeg har bestemt meg for å bestille time nå i løpet av desember.

 

Lykke til ☺

 

 

 

Anonymous poster hash: 58c7c...792

Bestill time, INGENTING å være redd for. Som min gynekolog sa, omtrent ALT kan det gis hjelp mot. Ikke nøl❤️ Ikke noe å være redd for.

 

Klem

 

Anonymous poster hash: 9ec2d...7ab

Skrevet

Jeg har en liten pergo gutt på fire år😁 Satt på kur nr to..

Herlig å høre❤️

 

Anonymous poster hash: 9ec2d...7ab

Skrevet

Ble gravid på 2. Runde, endte i MA. Måtte igjennom to pergorunder, en femarrunde og tilslutt ble det puregon mens vi venta på IVF. Har en herlig puregon-gutt på ett år nå ❤️

 

Anonymous poster hash: 2e434...e3e

Skrevet

Jeg ble gravid på andre runde med Pergotime :) Har ei nydelig datter på 14 mnd i dag ❤

 

Og for deg som var redd for utredning, så er det ikke noe å være redd for. Støtter det som ble sagt over. Så og si alt kan det gies hjelp for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...