Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har falt for en kompis, verdens snilleste og har det så fint sammen med han, men er dog ulykkelig mtp at jeg har et barn fra tidligere forhold, og han er en som røyker litt hasj sånn av å til (aldri med meg til stede!) han har vært ærlig med meg hele veien, i går når jeg var med han så satt vi oss ned å pratet..vi ble da enige om å holde lav profil, og ikke enda overnatte hos hverandre. Følelsene er gjensidige, men vi har sagt oss enig om at dette ikke er rette tiden grunnet at jeg må igjennom sak når det gjelder barnefordeling med exen.

Han sier hele veien at jeg ikke skal bekymre meg å vi har god ting å ingen av oss skal noe sted, han er også inneforstått med at hvis vi skal kunne satse på hverandre, så må han slutte å røyke.

Jeg tror også at han klarer det, det er ikke snakk om avhengighet her da han gjør dette kun sånn en gang i blandt (er ganske sikker på at han snakker sant også, da vi bor på et lite sted hvor alle kjenner alle!)

Han har fortalt om meg til bestekompisen sin også...selv om vi egentlig hadde blitt enig om å ikke si noe til noen.

Jeg dåner nesten over hvor fint vi har det når vi er sammen med hverandre...så er det noen som har vært i samme situasjon ? Med type som røyker/røkte når dere datet ? Jeg driver IKKE med slikt ! Tenker liksom på at hvis han virkelig liker meg burde det ikke være problem å slutte, og å gjøre noen tak for å få orden i livet sitt, å NEI han skal ikke flytte inn hos meg med det første 😂

Anonymous poster hash: 65873...3a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde faktisk ikke stolt på han!

Anonymous poster hash: 0866f...748

Skrevet

Jeg vet om ganske mange som har røyket/røyker hasj en gang i blant. Forfattere, lærere, journalister, dataingeniører, you name it.

Jeg ville heller vært sammen med en av dem enn med en som drakk seg dritings hver helg.

Anonymous poster hash: 75829...4f8

Skrevet

"Tenker liksom på at hvis han virkelig liker meg burde det ikke være problem å slutte, og å gjøre noen tak for å få orden i livet sitt,"

Dette tror jeg er naivt desverre.

Anonymous poster hash: 68897...2ea
Skrevet

Jeg vet om ganske mange som har røyket/røyker hasj en gang i blant. Forfattere, lærere, journalister, dataingeniører, you name it.

Jeg ville heller vært sammen med en av dem enn med en som drakk seg dritings hver helg.

Anonymous poster hash: 75829...4f8

Vel, han drikker ikke.

Anonymous poster hash: 65873...3a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...