Gå til innhold

Fy f... For en dritt av en mann jeg har!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag minnet jeg han på via sms om at han måtte høre med foreldrene til venninnen til min stedatter,om hun kunne bli med hjem til oss i morgen etter skolen. Ja det skulle han.

Han kom nå og jeg spurte om han hadde fått noe svar på om hun kunne det. Ja har hun ikke vært her da sier han. Han har altså skrevet på mld at det var i dag! Jeg ble oppgitt siden vi snakket om det i går,på morgenen i dag,pluss at jeg minnet han på det via sms. Han hisser seg opp og sier "hold kjeft", og at han skal ordne ting selv. Noe han ALDRI gjør.

Jeg gjør så godt jeg kan for at stedatteren min skal ha det bra når hun er her,og har venninner på besøk,og han tuller det til og kjefter meg opp i mente. For en dritt. Han skal jammen få organisere å styre på selv heretter den utakknemlige dritten!

Anonymous poster hash: 99a62...33c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir bare for teit. Enten er du et troll, eller så er du ubeskrivelig umoden og dramaqeen. Selv om det ikke er greit å si "hold kjeft" til noen, kan jeg skjønne hvorfor han kan bli fristet til å si det til en som oppfører seg slik du gjør.

Anonymous poster hash: 1cfe0...1ea
Skrevet

Men er det krise om hun kom i dag i stede for i morgen da?? Skjønte ikke problemet.

Anonymous poster hash: cdd51...d86

Skrevet

Hæ?

Anonymous poster hash: dd1c4...a12
Skrevet

Dette blir bare for teit. Enten er du et troll, eller så er du ubeskrivelig umoden og dramaqeen. Selv om det ikke er greit å si "hold kjeft" til noen, kan jeg skjønne hvorfor han kan bli fristet til å si det til en som oppfører seg slik du gjør.

Så du synes det er greit at et barn på 6 år ikke blir hentet på skolen da foreldrene tror hun skal til oss?

Og du hadde funnet deg i å bli kjeftet opp og i mente av en som ikke løfter en finger for å organisere noe for datteren sin? Av en som stadig blir sint og skal "ordne det selv", men som har som standard å klaske seg i panna å si "faen det glemte jeg"? Ja ja... Da er du mye mer tålmodig enn meg.

Skrevet

Men er det krise om hun kom i dag i stede for i morgen da?? Skjønte ikke problemet.

Anonymous poster hash: cdd51...d86

Jenta kom ikke i dag. Hun ble stående alene på skolen,foreldrene trodde hun ble med oss.

Skrevet

Så du synes det er greit at et barn på 6 år ikke blir hentet på skolen da foreldrene tror hun skal til oss?

Og du hadde funnet deg i å bli kjeftet opp og i mente av en som ikke løfter en finger for å organisere noe for datteren sin? Av en som stadig blir sint og skal "ordne det selv", men som har som standard å klaske seg i panna å si "faen det glemte jeg"? Ja ja... Da er du mye mer tålmodig enn meg.

At et barn ikke blir hentet er selvsagt ikke greit. Men det skyldtes jo en misforståelse? Han trodde det var snakk om en annen dag, han lot henne ikke stå der av ren ondskap? Og nei, det er ikke greit å kjefte noen "opp og i mente", men jeg kan forstå at det rakner for ham dersom det at han misforstår noe er nok til å få deg til å kalle ham "dritt".

Skrevet

Drama...

Anonymous poster hash: 4df10...129

Skrevet

Drama...

Anonymous poster hash: 4df10...129

Skrevet

Og du hadde funnet deg i å bli kjeftet opp og i mente av en som ikke løfter en finger for å organisere noe for datteren sin? Av en som stadig blir sint og skal "ordne det selv", men som har som standard å klaske seg i panna å si "faen det glemte jeg"? Ja ja... Da er du mye mer tålmodig enn meg.Anonymous poster hash: 99a62...33c

men dette skrev du ikke i innlegget ditt hi, da hadde vi gjerne skjønt deg litt mer :)

Anonymous poster hash: 418a9...d5c

Skrevet

Fatter ikke at noen orker å være sammen med slike udugelige mannfolk.

Var sammen med en slik en før selv. En som ikke gjorde mer enn han absolutt måtte. En som kun tenke på seg selv og som ble rasende for filleting.

Takk Gud for at jeg har funnet meg en mann som setter meg og barna først. En som bare er snill og god med oss.

Anonymous poster hash: 93eda...f1f

Skrevet

At et barn ikke blir hentet er selvsagt ikke greit. Men det skyldtes jo en misforståelse? Han trodde det var snakk om en annen dag, han lot henne ikke stå der av ren ondskap? Og nei, det er ikke greit å kjefte noen "opp og i mente", men jeg kan forstå at det rakner for ham dersom det at han misforstår noe er nok til å få deg til å kalle ham "dritt".

Jeg sa ikke til han at han var en dritt,men jeg mener det. Dette skjer stadig vekk,han husker ikke,glemmer og gud vet hva. Når det kommer til han selv husker han alt,oss andre er det visst ikke så nøye med.

Skrevet

Og du hadde funnet deg i å bli kjeftet opp og i mente av en som ikke løfter en finger for å organisere noe for datteren sin? Av en som stadig blir sint og skal "ordne det selv", men som har som standard å klaske seg i panna å si "faen det glemte jeg"? Ja ja... Da er du mye mer tålmodig enn meg.Anonymous poster hash: 99a62...33c

"Så du syns det er greit at"...Slutt å tillegg folk mener de ikke har.Med en gang du får motstand kommer tilleggsinfo.Typisk!

Anonymous poster hash: 29674...8bb

Skrevet

men dette skrev du ikke i innlegget ditt hi, da hadde vi gjerne skjønt deg litt mer :)

Beklager,er litt forbannet nå og måtte bare blåse ut,så fikk ikke med alt.

Skrevet

Beklager,er litt forbannet nå og måtte bare blåse ut,så fikk ikke med alt.Anonymous poster hash: 99a62...33c

jeg skjønner deg godt, er ikke noe kjekt når man har en mann man gir beskjeder til og så glemmer han det, hvertfall en slik viktig beskjed! Stakkars jente :(

Skrevet

Men slutt å organisere og fikse for ham! La ham ta seg av dattera si selv, det er hans ansvar. Han kommer ikke til å bli noe bedre før han MÅ.

Typisk skilte fedre - så fort det kommer en ny dame i hus så slipper de alt som har med barna å gjøre.

Anonymous poster hash: 4533f...a92

Skrevet

*Sukk* Hvorfor er det så mange som får unger med slike mannfolk? Stakkars unger... 

Anonymous poster hash: 1056d...670

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...