Gå til innhold

Vp

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hun på ferietur uten babyen allerede? Stakkars unge. Hvem som passer på hun?

Anonymous poster hash: c7914...719

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er visst det. To dager borte fra en så liten baby. Herlighet.

Anonymous poster hash: d5e70...c97

Skrevet

Hun er vekke fra den ungen mye 🙄😨 forstår ikke hvordan enkelte foreldre klarer og vil reise vekk fra barna når de ennå er baby! I mine øyner er de ikke gode foreldre

Anonymous poster hash: a164c...7cb

Skrevet

Hun er vekke fra den ungen mye forstår ikke hvordan enkelte foreldre klarer og vil reise vekk fra barna når de ennå er baby! I mine øyner er de ikke gode foreldre

Anonymous poster hash: a164c...7cb

Heldigvis finnes ikke sannheten i dine sneversynte øyne. 

Anonymous poster hash: cdc1c...f8e

Skrevet

Barnemishandling å dra fra en så liten baby så lenge! Stakkars liten.

Anonymous poster hash: d52e6...906
Skrevet

Barnemishandling å dra fra en så liten baby så lenge! Stakkars liten.

Det er veldig dumt å bruke store og alvorlige ord om filleting. Det vanner ut ordet og svekker det. Barnemishandling er det som var beskrevet i A-magasinet nylig, der et spedbarn var påført 16 ribbeinsbrudd. Å reise fra et spedbarn er nok ikke noe de fleste ville valgt, og kanskje er det heller ikke så veldig bra for et så lite barn å oppleve at hovedomsorgspersonen blir borte. Men barnemishandling er det ikke. 

Skrevet

Vp gjør langt værre ting mot barna sine. Bare se hvordan hun lever av bloggen sin. Dama er spik spennna gææærn!

Anonymous poster hash: af1f0...df9

Skrevet

Det er veldig dumt å bruke store og alvorlige ord om filleting. Det vanner ut ordet og svekker det. Barnemishandling er det som var beskrevet i A-magasinet nylig, der et spedbarn var påført 16 ribbeinsbrudd. Å reise fra et spedbarn er nok ikke noe de fleste ville valgt, og kanskje er det heller ikke så veldig bra for et så lite barn å oppleve at hovedomsorgspersonen blir borte. Men barnemishandling er det ikke. 

Tja, jeg vil kalle det en form for mishandling. Retningslinjene sier at barn bør være rundt 2 år for å være borte en langhelg fra foreldrene. Og hva er denne babyen, 3-4 måneder eller noe sånt? Jeg vet ikke hvem babyen er hos, men det er garantert ikke hos en babyen ser hver dag... 

Skrevet

Vp gjør langt værre ting mot barna sine. Bare se hvordan hun lever av bloggen sin. Dama er spik spennna gææærn!

Tror du barna hennes får det bedre når vennene deres forteller at de har googlet moren hennes, og at hun kalles barnemishandler og spik spenna gæren på debattforum? Man kan mene hva man vil om hennes oppførsel, men hadde du brydd deg om barna hennes hadde du ikke bidratt til dette.

Skrevet

Tror du barna hennes får det bedre når vennene deres forteller at de har googlet moren hennes, og at hun kalles barnemishandler og spik spenna gæren på debattforum? Man kan mene hva man vil om hennes oppførsel, men hadde du brydd deg om barna hennes hadde du ikke bidratt til dette.

Hadde hun brydd seg om barna og vært en god mor hadde hun slettet bloggen. Den offentlige skittentøyvasken VP har bedrevet på nettet står svart på hvitt for alle som måtte være interessert, barnas venner ol. Dette har hun selv lagt opp til og skrevet om

Skrevet

Tja, jeg vil kalle det en form for mishandling. Retningslinjene sier at barn bør være rundt 2 år for å være borte en langhelg fra foreldrene. Og hva er denne babyen, 3-4 måneder eller noe sånt? Jeg vet ikke hvem babyen er hos, men det er garantert ikke hos en babyen ser hver dag... 

Nei, det er ikke barnemishandling. Ikke et valg jeg ville tatt, men ikke barnemishandling. Jeg har sett resultatet av barnemishandling, både fysisk og psykisk sådan. Det er provoserende at et ord som rommer noe så forferdelig er noe folk bare lirer av seg i enhver sammenheng. 

Skrevet

Hadde hun brydd seg om barna og vært en god mor hadde hun slettet bloggen. Den offentlige skittentøyvasken VP har bedrevet på nettet står svart på hvitt for alle som måtte være interessert, barnas venner ol. Dette har hun selv lagt opp til og skrevet om

Som jeg lærer femåringen min: At en person gjør noe dumt, gir ikke en annen rett til også å gjøre det. Du har ansvaret for det du skriver om henne, og du bidrar til å legge sten til byrden for barna (ja, jeg tror også det å bli omtalt på en blogg på den måten de blir er eller vil bli en byrde) når du bruker slike ord om moren deres. 

Skrevet

Regner med hun er hos venninnen, henne som i et tidligere innlegg har blitt hyllet som ekstramamma/bonusmamma.

Hun er barnevakt flere timer hver uke, så babyen kjenner henne godt ihvertfall.....

Anonymous poster hash: 48faf...2c0

Skrevet

er vel ikke noe farlig det, barn har ikke vondt av og være hos andre, hvis den er trygg

Skrevet

Som jeg lærer femåringen min: At en person gjør noe dumt, gir ikke en annen rett til også å gjøre det. Du har ansvaret for det du skriver om henne, og du bidrar til å legge sten til byrden for barna (ja, jeg tror også det å bli omtalt på en blogg på den måten de blir er eller vil bli en byrde) når du bruker slike ord om moren deres.

Det værste har hun selv skrevet. Offentlig skrive om biofar til den minste. Hvirdan hun vurderte abort, hvordan han skal ha gått fra henne. Detaljert dritt om faren til minstejenta, samt farens nye kjæreste. Offentlig gjøre det klinkende klart som et hevntokt direkte mot biofar at minste har fått en ordentlig pappa. Det er absurd. VP driver ikke med fysisk mishandling, men hun gjør det jaggu ikke enkelt for barna sine og vokse opp.

Skrevet

er vel ikke noe farlig det, barn har ikke vondt av og være hos andre, hvis den er trygg

Ungen er vel 3-4 mnd gammel og i følge VP fullammer hun.... sannhet med modifikasjoner, slik det ofte er med VP

Skrevet

Ungen er vel 3-4 mnd gammel og i følge VP fullammer hun.... sannhet med modifikasjoner, slik det ofte er med VP

min var også på overnattingsbesøk i den alderen

Skrevet

Det værste har hun selv skrevet. Offentlig skrive om biofar til den minste. Hvirdan hun vurderte abort, hvordan han skal ha gått fra henne. Detaljert dritt om faren til minstejenta, samt farens nye kjæreste. Offentlig gjøre det klinkende klart som et hevntokt direkte mot biofar at minste har fått en ordentlig pappa. Det er absurd. VP driver ikke med fysisk mishandling, men hun gjør det jaggu ikke enkelt for barna sine og vokse opp.

Og der fikk eventuelle mobbere en oppsummering, gitt!

Jeg tror ikke du bryr deg det aller minste om barna hennes, du nyter bare å kunne rakke ned på noen anonymt på nett. Hadde du brydd deg, ville du ikke gjort ting verre. Men det gjør du.

Skrevet

Og der fikk eventuelle mobbere en oppsummering, gitt!

Jeg tror ikke du bryr deg det aller minste om barna hennes, du nyter bare å kunne rakke ned på noen anonymt på nett. Hadde du brydd deg, ville du ikke gjort ting verre. Men det gjør du.

Hvis mobberne vil ha en oppsummering foreslår jeg kvinneguiden, der er det mye mer detaljert👍

Skrevet

Hvis mobberne vil ha en oppsummering foreslår jeg kvinneguiden, der er det mye mer detaljert

Vet du, dette er ikke morsomt og noe som bør flåses med. Det gjelder ekte barn. Du gjør ting verre for dem. Og du bryr deg åpenbart ikke nok til å oppføre deg som en voksen og kutte drittslenginga. 

Skrevet

Vet du, dette er ikke morsomt og noe som bør flåses med. Det gjelder ekte barn. Du gjør ting verre for dem. Og du bryr deg åpenbart ikke nok til å oppføre deg som en voksen og kutte drittslenginga.

Si i fra til VP. Btw så er du med på å dytte tråden opp når du svarer;-)

Skrevet

Si i fra til VP. Btw så er du med på å dytte tråden opp når du svarer;-)

Tråden kommer uansett frem når man googler, så om den er høyt eller lavt på forsiden har lite å si. 

Helt alvorlig: Du mener at så lenge en mor eller far ikke tar tilstrekkelig hensyn til barna sine, så bør ikke andre gjøre det heller? 

Skrevet

Tråden kommer uansett frem når man googler, så om den er høyt eller lavt på forsiden har lite å si.

Helt alvorlig: Du mener at så lenge en mor eller far ikke tar tilstrekkelig hensyn til barna sine, så bør ikke andre gjøre det heller?

Man kan håpe at vedkommende leser kritikken og tar seg sammen. Hvis ingen sier noe vil galskapen aldri opphøre og barna blir enda mer skadelidende. Siste ord herfra

Skrevet

Jeg mener det er ALT for lenge å være borte fra en så liten baby. Det er heller ikke innafor noen anbefalinger. Sånn er den saken!

Anonymous poster hash: 60c56...592

Skrevet

Som mor er det vanskelig å forstå at man kan klare å være så egoistisk når man har et så lite barn. At man som voksen har behov, ja, men de behovene setter man til side til barnet er større. Hun virker veldig umoden for alderen rett og slett. 

Anonymous poster hash: ea089...09d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...