Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Vi var på utviklingssamtale på skolen i dag og da opplyste vi om at 9 åringen vår ikke kom på skolen i morgen og fredag pga at vi må på hytta og fikse noe. Ikke noe problem , god tur og kos dere var svaret vi fikk ! Osloskolene skal visst være så strenge nå det kommer til å få fri, men tydeligvis ikke vår skole.. Jeg nevnte også at jeg syns 9 åringen har veldig mye lekser. Ok da reduserer vi leksemengden svarte lærer 😀 Er deres skole streng?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Høres ut som skolen er litt slapp? Anonymous poster hash: 5d700...6e5
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Du har jo utlevert sønnen din såpass bredt her inne at jeg også har den forståelsen at sønnen din har vesentlige utfordringer. Ikke unormalt og ikke minst fornuftig av lærer å gi sønnen din mindre lekser. Anonymous poster hash: bb432...c7f
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2016 Du har jo utlevert sønnen din såpass bredt her inne at jeg også har den forståelsen at sønnen din har vesentlige utfordringer. Ikke unormalt og ikke minst fornuftig av lærer å gi sønnen din mindre lekser. Anonymous poster hash: bb432...c7f ?
Mamma_til_2 Skrevet 23. november 2016 #5 Skrevet 23. november 2016 Du har jo utlevert sønnen din såpass bredt her inne at jeg også har den forståelsen at sønnen din har vesentlige utfordringer. Ikke unormalt og ikke minst fornuftig av lærer å gi sønnen din mindre lekser. Anonymous poster hash: bb432...c7f Tror du Blander du brukere nå!
Iiiiik Skrevet 23. november 2016 #6 Skrevet 23. november 2016 Du har jo utlevert sønnen din såpass bredt her inne at jeg også har den forståelsen at sønnen din har vesentlige utfordringer. Ikke unormalt og ikke minst fornuftig av lærer å gi sønnen din mindre lekser. Anonymous poster hash: bb432...c7f Du tenker på ham med ADHD? Ikke samme bruker dette!
Iiiiik Skrevet 23. november 2016 #7 Skrevet 23. november 2016 Vi bor ikke i Oslo, men har samme erfaring. Ungene mine er veldig lite borte fra skolen, men de gangene vi har trengt fri har det ikke vært noen protester.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #8 Skrevet 23. november 2016 Inntil tre dager fri kan vel lærer gi uten noe mer om og men? Det er jo reglene som er strengere, ikke den enkelte lærer. Anonymous poster hash: b3767...8cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå