Gå til innhold

Overrasket over skolen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på utviklingssamtale på skolen i dag og da opplyste vi om at 9 åringen vår ikke kom på skolen i morgen og fredag pga at vi må på hytta og fikse noe.

Ikke noe problem , god tur og kos dere var svaret vi fikk !

Osloskolene skal visst være så strenge nå det kommer til å få fri, men tydeligvis ikke vår skole..

Jeg nevnte også at jeg syns 9 åringen har veldig mye lekser. Ok da reduserer vi leksemengden svarte lærer 😀

Er deres skole streng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som skolen er litt slapp?

Anonymous poster hash: 5d700...6e5

Skrevet

Du har jo utlevert sønnen din såpass bredt her inne at jeg også har den forståelsen at sønnen din har vesentlige utfordringer. Ikke unormalt og ikke minst fornuftig av lærer å gi sønnen din mindre lekser.

Anonymous poster hash: bb432...c7f

Skrevet

Du har jo utlevert sønnen din såpass bredt her inne at jeg også har den forståelsen at sønnen din har vesentlige utfordringer. Ikke unormalt og ikke minst fornuftig av lærer å gi sønnen din mindre lekser.

?

Skrevet

Tror du Blander du brukere nå!

Skrevet

Du tenker på ham med ADHD? Ikke samme bruker dette! 

Skrevet

Vi bor ikke i Oslo, men har samme erfaring. Ungene mine er veldig lite borte fra skolen, men de gangene vi har trengt fri har det ikke vært noen protester. 

Skrevet

Inntil tre dager fri kan vel lærer gi uten noe mer om og men? Det er jo reglene som er strengere, ikke den enkelte lærer.

Anonymous poster hash: b3767...8cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...