Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Å jeg klikker snart. For 3 mnd siden tok jeg valge å ta en slankeoperasjon. Har gått fra 109 kilo til 79 kilo på denne tiden og 6 klesstørrelser. Jeg har alltid vært utadvendt, sosial pg har mange bekjente - uavhengig av kjønn. Vært sammen med samboer i 14 år og vi har to barn sammen. Han har aldri vært særlig romantisk, sjalu eller brydd seg så veldig om hva jeg gjør. Vært helt greit for meg det. Nå blir han stadig verre og jeg føler at han kveler meg. Han er sykelig sjalu, lurer på hvor jeg er og hva jeg gjør til en hver tid. Hvem det og det er og oppfører seg barnslig. På Facebook kommenterer han absolutt alt jeg legger ut og ikke på eb hyggelig måte. Ingen mann, uansett hvem kan trykke liker på et bilde eller skrive at jeg var søt/fin/ ser flott ut uten at han skal markere territoriumet sitt som en jævla katt eller hund 😡 Skriver som: "hun er min" , "dama mi" osv og det er så jævlig flaut. Jeg er ikke en eiendom og liker ikke p bli behandlet som en. Nå vil han plutselig gifte seg, ikke fordi han tror på ekteskap men for å "markere territoriumet sitt" slik at jeg blir bare hans. Nei takk !!! Han kveler meg, har prøvd å snakke med han ansikt til ansikt. Prøvd å skrive det. Men det går faen meg ikke inn. Han blir sur og snurt hvis jeg ikke svarer han med en gang, beskylder meg for å være utro, sier at jeg flørter osv Har ikke vært noe av det til nå og ingen planer i fremtiden men han dytter meg vekk slik han holder på. Og så er han skikkelig fæl på enoojis og klissete bilder, både på messanger, veggen min og meldinger. Jeg takler ikke dette og kjenner mer og mer avsmak desto mer han holder på. Ingenting går inn pg folk reagerer på sjalusien hans og hvor klissete han er. Og jeg skammer meg Ja jeg vet det er vanskelig for han å takle forandringen på så kort tid men jeg har veid dette før i forholdet og da holdt han ikke på slik. Vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymous poster hash: 099da...6c9
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Det er dessverre ikke ukjent at veldig mange forhold ryker etter slankeoperasjon. Noen fordi mannen liker best store damer og dermed mister interessen, andre pga det du skriver. Anonymous poster hash: 66098...103
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Han tenkte vel at du var for tykk før til at noen andre skulle ha lyst på deg, men nå er du plutselig attraktiv for andre også Anonymous poster hash: b94d2...c6d
vimsa3 Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 Jeg tror det er to ting. Jeg kjenner ei dame godt opp i 50 årene som tok dette. Hun er blitt en helt annen person! Før var hun kjempe hyggelig å være sammen med likte hobbien sin og var engasjert. Nå skall hun bare ut å feste legger ut masse rare bilder på Facebook konstant daglig. Hun har sluttet å bry seg om alt som betydde noe for henne. Hinter du til at hun at hun har forandret seg blir hun rasende. I tillegg er hun null intressert i mannen sin lenger. Hun legger bare ut bilder sammen med andre menn blan annet. Jeg sier ikke at du er sånn. Men prøv å ha litt forståelse for hvordan han føler dette. Dere har levd sammen i 14 år. Dere har blitt eldre sammen. Må plutselig på bare tre måneder er du blitt en helt annen person. Kanskje han synes du er helt fantastisk sånn som du ser ut nå og kanskje han er livredd for å miste deg. Det er jo slik dette føles for han at du bare plutselig blir en annen
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #5 Skrevet 23. november 2016 Han er nok veldig redd for å miste deg. Forståelig nok så forandrer du deg med vekttapet,selvtilliten økes og han ser nok plutselig at du er sexy of attraktiv,også for andre menn. Jeg synes du skal gi han litt tid,men Vær bestemt på at han må kutte ut å kommentere alt på fb da det irriterer deg. Ta en kosekveld med han,ett glass vin eller øl og ta en ordentlig prat der du beroliger han og samtidlig ber han ta seg litt sammen Anonymous poster hash: 43340...e83
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #6 Skrevet 23. november 2016 Jeg synes synd i din mann når han får kjeft av deg når han viser tydelig sine følelser gjennom hva du kaller klissete bilder osv, mens du ønsker kommentarer fra andre menn hjertelig velkomne. Du gir jo din mann en grunn til å være sjalu når du har en adferd hvor du viser at du setter større pris på oppmerksomhet fra andre menn enn fra din egen samboer. Anonymous poster hash: b4fab...e46
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #7 Skrevet 23. november 2016 Han kveler meg, han dreper hele magien rundt bilder og emoojis. Bryr meg ikke noe om andre menn og hva de mener og syns men liker ikke å bli behandlet som en eiendel. Hvis han bare kunne roet seg og funnet balansen liksom Anonymous poster hash: 099da...6c9
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #8 Skrevet 23. november 2016 Han kveler meg, han dreper hele magien rundt bilder og emoojis. Bryr meg ikke noe om andre menn og hva de mener og syns men liker ikke å bli behandlet som en eiendel. Hvis han bare kunne roet seg og funnet balansen liksom Anonymous poster hash: 099da...6c9 Du vil ha kommentarer og oppmerksomhet for andre , men ikke han ? Anonymous poster hash: a65f3...c7c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #9 Skrevet 23. november 2016 Du vil ha kommentarer og oppmerksomhet for andre , men ikke han ? Anonymous poster hash: a65f3...c7c Hun skriver vel tvert imot at hun ikke bryr se om andre menn og hva de mener og synes? Anonymous poster hash: bd67c...55c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #10 Skrevet 23. november 2016 Jeg synes synd i din mann når han får kjeft av deg når han viser tydelig sine følelser gjennom hva du kaller klissete bilder osv, mens du ønsker kommentarer fra andre menn hjertelig velkomne. Du gir jo din mann en grunn til å være sjalu når du har en adferd hvor du viser at du setter større pris på oppmerksomhet fra andre menn enn fra din egen samboer. Anonymous poster hash: b4fab...e46 Jøss. Du var virkelig et glimrende eksempel på stråmannsargumentasjon! "Du setter større pris på oppmerksomhet fra andre menn enn fra din egen samboer"... hvor tar du det fra egentlig? Anonymous poster hash: 60da2...d9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå