Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Ja, så var det dette med klær da. Hva ville dere tatt på dere nå? Skal gå et lite stykke fra hotell til restaurant , så til spektrum. Kanskje sånn ca 15 min gange. Tenker det blir altfor varmt med tykk jakke på seg inne i Spektrum i mange timer. Og stå å holde/bære på tykke jakker frister ikke. Vurderer å heller fryse til konserten og gå på hotellet å bytte jakke før vi går ut. Anonymous poster hash: f7d69...82b
It's all about me Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Jeg hater å fryse, så jeg hadde tatt på den tykkeste jakka jeg har. Alternativt kåpe i ull.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Jeg hater å fryse, så jeg hadde tatt på den tykkeste jakka jeg har. Alternativt kåpe i ull. Jeg dauer om jeg må ha på tykk jakke inne i ca 4 timer 😂 Anonymous poster hash: f7d69...82b
Stina <3 Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 Mener å huske det er garderobe du kan henge fra deg i i spektrum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå