Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Hei, for mange år siden var min samboer utro. Hun angret seg vel dagen etter, men skjedd var skjedd. Det meste av detaljer kom frem. De treftes på byen. Klina, ble med han hjem hvor han slikket henne og deretter hadde sex hvor de visstnok byttet på å være den aktive part. Jeg har også mine svin på skogen så har ingen ting å stille opp med. Vi gikk videre, det bristet nesten, men nå har vi det i utgangspunktet bra. Veldig bra når vi har tid for oss selv. Fine barn og alt. Men,,,,, hun tar aldri initiativ og er sjelden aktiv. Oralsex er nei. Hvis jeg til nød maser meg til å slikke henne så er det alltid "glem å kyss meg etterpå". Jeg har aldri avvist henne. Hun avviser meg ofte. Da kommer de svarte tankene og jeg prøver å holde tankene for meg selv. Av og til forteller jeg hvor sårende det er å tenke på avvisningene og restriksjonene, når jeg vet hun lot en annen og fremmed mann slikke henne, kysse og så ha sex hvor begge var aktiv. Hvorfor avviste hun ikke da? Hvorfor fikk han kline henne etterpå? Disse tankene spretter opp når jeg blir avvist og spesielt når jeg vil være god mot henne å slikke henne. "Okay, liker det ikke men ihvertfall ingen klining etterpå." Da kjenner jeg at som mann skjer det noe i hodet mitt som gjør meg veldig frustrert/sint/avvist. Dette gjør noe med meg og det er vondt. Prøver å fortrenge, men ikke alltid så lett. Føler meg som en fjott som blir behandlet dårligere enn han hun var utro med. Vil helst ikke sammenligne. Setter pris på gode råd/meninger/synspunkter til både meg og henne så kanskje man får orden på dette. De som ikke har det trenger ikke kommentere. Anonymous poster hash: 5cc4e...ed8
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Hun lot vel han gjøre det fordi hun ikke var trygg på han nok til å fortelle han at hun ikke likte det. Hun var sikkert også full og ikke hadde like mange hemninger. Hvis dere ikke har det bra sammen så er det kanskje lurt å snakke om det. Kanskje dere kan finne tilbake til hvordan dere hadde det før. Anonymous poster hash: 2f197...352
sug lut Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Herre, du kan ikke gnage på detaljene i hennes sex med en annen i årevis. Avslutt forholdet om det ikke er bra for dere, fortsett om det er nok som er bra, men la fortids ligge.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 Jeg tipper det var spenningen, adrenalinet, impulsiviteten og kåtskapen som tok overhånd den gang. Antagelig var hun veldig tiltrukket av ham der og da, og lot seg rive med. Pluss at det sikkert var alkohol med i bildet. Det er noe annet å ha sex med en ny person enn en man har hatt sex med i årevis. En litt annen passion. Jeg skjønner at dette er sårt for deg, men jeg tror faktisk ikke det er så unaturlig. Anonymous poster hash: 09ac6...207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå