Gå til innhold

IGlow vippeserum. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett enkelt google-søk ga meg denne.

http://www.tv2.no/a/6340329/

Anonymous poster hash: ac232...e5a

Ricinusolje (castorolje) er seigt og ekkelt å smøre på øyelokkene. iGlowserumet er utformet for å pensles på øyelokkene, og er veldig brukervennlig. Jeg opplever også at øyevippene noen ganger blir for lange med serumet, så da bruker jeg det litt sjeldnere en periode. Mange spør om jeg har exstensions etter at jeg begynte å bruke det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ricinusolje (castorolje) er seigt og ekkelt å smøre på øyelokkene. iGlowserumet er utformet for å pensles på øyelokkene, og er veldig brukervennlig. Jeg opplever også at øyevippene noen ganger blir for lange med serumet, så da bruker jeg det litt sjeldnere en periode. Mange spør om jeg har exstensions etter at jeg begynte å bruke det.

Det høres ut som en god grunn til ikke å bruke det. 

Anonymous poster hash: 04fff...3f9

Skrevet

Kjempefornøyd, har brukt i ca 10 uker nå, tatt før og etter bilder og ser forskjell. Folk gir komplimenter og spør om de er falske😆 Og at noen syns jeg er fjortiss fordi jeg blir glad for komplimenter, tar jeg lang rennefart og driter i😂

Anonymous poster hash: 1031e...c1c

Skrevet

Kjempefornøyd, har brukt i ca 10 uker nå, tatt før og etter bilder og ser forskjell. Folk gir komplimenter og spør om de er falske😆 Og at noen syns jeg er fjortiss fordi jeg blir glad for komplimenter, tar jeg lang rennefart og driter i😂

Anonymous poster hash: 1031e...c1c

Jeg og. Mange pasienter som har kommentert det.

Skrevet

Jeg som bemerket at du er slem er ikke hi, eller læreren. Jeg er gift med en øyelege. Kjenner ikke til produktet omtalt her, men det er øyedråper mot glaucom som gir økt vekst på øyevippene. Prostataglinanaloger😅 Eller latanaprost, husker ikke! Kanskje det er noe av samme virkestoffet i det?

Anonymous poster hash: b1d3a...df8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...