Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #26 Skrevet 23. november 2016 Herregud, blir redd for mennesker som deg! Går det an å være så slem!!!! Anonymous poster hash: b1d3a...df8
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #27 Skrevet 23. november 2016 Med øyenvipper som gjør at både ungdomsskoleelever og foreldre (!!!) stadig kommenterer dem? Joa. Hadde nok det. Anonymous poster hash: 0f417...e12 Du er ganske fordomsfull, med andre ord. Anonymous poster hash: b07f1...ea4
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #28 Skrevet 23. november 2016 Herregud, blir redd for mennesker som deg! Går det an å være så slem!!!! Anonymous poster hash: b1d3a...df8 Så så. Blunk litt forførende til en elev eller far i morgen, så blir du nok glad igjen. Anonymous poster hash: 0f417...e12
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #29 Skrevet 23. november 2016 Du er ganske fordomsfull, med andre ord. Anonymous poster hash: b07f1...ea4 Jepp. Anonymous poster hash: 0f417...e12
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #30 Skrevet 23. november 2016 Så så. Blunk litt forførende til en elev eller far i morgen, så blir du nok glad igjen. Anonymous poster hash: 0f417...e12 Du svarer feil person. Anonymous poster hash: b07f1...ea4
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #31 Skrevet 23. november 2016 Dib-uttrykk! Anonymous poster hash: 0f417...e12 Jesus... Har sagt dette før dib fantes. Før Mirc tilogmed. Anonymous poster hash: 3c173...977
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #32 Skrevet 23. november 2016 Du svarer feil person. Anonymous poster hash: b07f1...ea4 HI kan lese den som en kommentar til seg likevel Anonymous poster hash: 0f417...e12
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #33 Skrevet 23. november 2016 Jesus... Har sagt dette før dib fantes. Før Mirc tilogmed. Anonymous poster hash: 3c173...977 Like fullt et dib-uttrykk. Anonymous poster hash: 0f417...e12
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #34 Skrevet 23. november 2016 HI kan lese den som en kommentar til seg likevel Anonymous poster hash: 0f417...e12 HI betyr hovedinnlegger. Jeg er ikke HI. Følg med litt, da, hvis du først skal drive og fornærme folk. Anonymous poster hash: b07f1...ea4
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #35 Skrevet 23. november 2016 HI betyr hovedinnlegger. Jeg er ikke HI. Følg med litt, da, hvis du først skal drive og fornærme folk. Anonymous poster hash: b07f1...ea4 Sorry Anonymous poster hash: 0f417...e12
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #36 Skrevet 23. november 2016 Den funker FOR godt syns jeg nesten. Trodde heller ikke på alle bildene, men ville prøve selv. Vippene er 1,5cm lange på det lengste og det er egentlig for langt. Ser ut som edderkoppøyne med maskara. Og så.vokser det litt ujevnt og da vises det veldig godt med noen hår som er 4mm kortere i mellom😂 Anonymous poster hash: adee7...38e
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #37 Skrevet 23. november 2016 Å Gud, så kleint! Anonymous poster hash: 0f417...e12 Ojda. Har du vært uheldig med utdelingen av utseende siden du syntes komplimenter er kleint ? Når en ikke er vant til å få positivt fra noen , så blir man vel kanskje slik som deg . Det er dine svar som er ganske kleine her! Anonymous poster hash: 4cdbc...2f4
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #38 Skrevet 23. november 2016 Ojda. Har du vært uheldig med utdelingen av utseende siden du syntes komplimenter er kleint ? Når en ikke er vant til å få positivt fra noen , så blir man vel kanskje slik som deg . Det er dine svar som er ganske kleine her! Anonymous poster hash: 4cdbc...2f4 Det mener du. Selv mener jeg at det er kleint når en lærer tror hun ser bra ut ford fjortiselevene hennes sier det Anonymous poster hash: 0f417...e12
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #39 Skrevet 24. november 2016 Det mener du. Selv mener jeg at det er kleint når en lærer tror hun ser bra ut ford fjortiselevene hennes sier det Anonymous poster hash: 0f417...e12 Hva er det som feiler deg, egentlig? Jeg har aldri påstått å se bra ut, eller at noen sier at jeg ser bra ut. Jeg får komplimenter for øyenvippene mine, fordi jeg har fine øyenvipper. Akkurat det, ingenting annet. Er det så vanskelig å forstå? Hvorfor er du så jævlig opptatt av å plage meg? Anonymous poster hash: b07f1...ea4
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #40 Skrevet 24. november 2016 Hva er det som feiler deg, egentlig? Jeg har aldri påstått å se bra ut, eller at noen sier at jeg ser bra ut. Jeg får komplimenter for øyenvippene mine, fordi jeg har fine øyenvipper. Akkurat det, ingenting annet. Er det så vanskelig å forstå? Hvorfor er du så jævlig opptatt av å plage meg? Anonymous poster hash: b07f1...ea4 Ikke ta deg nær av det, hun er antagelig en premenstruell ungdomsskolemor og mannen hennes har kommet til skade for å si at læreren til poden ser uforskammet bra ut. 😂 Anonymous poster hash: 1d86a...117
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #41 Skrevet 24. november 2016 Hva er det som feiler deg, egentlig? Jeg har aldri påstått å se bra ut, eller at noen sier at jeg ser bra ut. Jeg får komplimenter for øyenvippene mine, fordi jeg har fine øyenvipper. Akkurat det, ingenting annet. Er det så vanskelig å forstå? Hvorfor er du så jævlig opptatt av å plage meg? Anonymous poster hash: b07f1...ea4 Anonymous poster hash: 0f417...e12
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #42 Skrevet 24. november 2016 Guri malla. Dere tror ikke på dette "serumet?" Virkelig? Det finnes ikke noe magisk vidundermiddel man kan stryke på vippene for å få de ril å gro. Dere blir lurt. Og helt ærlig? Har dere så lite å tenke på i hverdagen at dere bekymrer dere for korte vipper? Here's a newsflash: INGEN BRYR SEG OM VIPPENE DINE! Alle tenker bare på seg selv. Verden er blitt gal. Anonymous poster hash: ac232...e5a
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #43 Skrevet 24. november 2016 Den funker FOR godt syns jeg nesten. Trodde heller ikke på alle bildene, men ville prøve selv. Vippene er 1,5cm lange på det lengste og det er egentlig for langt. Ser ut som edderkoppøyne med maskara. Og så.vokser det litt ujevnt og da vises det veldig godt med noen hår som er 4mm kortere i mellom😂 Anonymous poster hash: adee7...38e Det skjedde meg også. Har egentlig alltid hatt ganske lange vipper, men de har blitt mer slitte og ujevne de siste åra. Har brukt serum nå i neste tre mnd, og de er blitt mye lengre. Har klippet dem så de er mye jevnere. Det fungerer. Jeg bare lurer på hva i all verden som får det til å virke, håper ikke det er noe farlig på sikt. Og hvorfor blir ikke middelet brukt mot håravfall, feks? Skule tro det virket mot det også 😔 Anonymous poster hash: 6fff6...480
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #44 Skrevet 24. november 2016 Guri malla. Dere tror ikke på dette "serumet?" Virkelig? Det finnes ikke noe magisk vidundermiddel man kan stryke på vippene for å få de ril å gro. Dere blir lurt. Og helt ærlig? Har dere så lite å tenke på i hverdagen at dere bekymrer dere for korte vipper? Here's a newsflash: INGEN BRYR SEG OM VIPPENE DINE! Alle tenker bare på seg selv. Verden er blitt gal. Anonymous poster hash: ac232...e5a Hvordan blir man lurt? Jeg har korte, helt svarte øyevipper og tåler ikke mascara så jeg kjøpte dette vippeserumet og jo det funker! Øyevippene mine har blitt mye lengre, og da mener jeg mye lengre. Men så måtte jeg slutte å bruke det siden vi planlagt å få barn og etter en stund uten å bruke det så var øyevippene mine like korte som før igjen. Så jo, det funker faktisk! Anonymous poster hash: e2cc0...b77
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #45 Skrevet 24. november 2016 Guri malla. Dere tror ikke på dette "serumet?" Virkelig? Det finnes ikke noe magisk vidundermiddel man kan stryke på vippene for å få de ril å gro. Dere blir lurt. Og helt ærlig? Har dere så lite å tenke på i hverdagen at dere bekymrer dere for korte vipper? Here's a newsflash: INGEN BRYR SEG OM VIPPENE DINE! Alle tenker bare på seg selv. Verden er blitt gal. Anonymous poster hash: ac232...e5a Jo, det virker! Hvorfor uttale deg om noe du tydeligvis ikke har prøvd? Mine vipper har alltid vært kjempekorte og nå er de lange og fine. Brukte det i starten hver dag, men nå trenger jeg bare vedlikeholde med påføring to ganger i uka. Anonymous poster hash: b94ff...4d9
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #46 Skrevet 24. november 2016 Å Gud, så kleint! Anonymous poster hash: 0f417...e12 Herlighet, så krampe! Ekstremt behov for å provosere, og velger ut hun som får komplimenter for vipper. Anonymous poster hash: 734cb...5db
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #47 Skrevet 24. november 2016 Hvordan blir man lurt? Jeg har korte, helt svarte øyevipper og tåler ikke mascara så jeg kjøpte dette vippeserumet og jo det funker! Øyevippene mine har blitt mye lengre, og da mener jeg mye lengre. Men så måtte jeg slutte å bruke det siden vi planlagt å få barn og etter en stund uten å bruke det så var øyevippene mine like korte som før igjen. Så jo, det funker faktisk!Anonymous poster hash: e2cc0...b77 Ett enkelt google-søk ga meg denne. http://www.tv2.no/a/6340329/ Anonymous poster hash: ac232...e5a
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #48 Skrevet 24. november 2016 Guri malla. Dere tror ikke på dette "serumet?" Virkelig? Det finnes ikke noe magisk vidundermiddel man kan stryke på vippene for å få de ril å gro. Dere blir lurt. Og helt ærlig? Har dere så lite å tenke på i hverdagen at dere bekymrer dere for korte vipper? Here's a newsflash: INGEN BRYR SEG OM VIPPENE DINE! Alle tenker bare på seg selv. Verden er blitt gal. Anonymous poster hash: ac232...e5a Frk solstråle 🙄😬 Anonymous poster hash: 4cdbc...2f4
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #49 Skrevet 24. november 2016 Guri malla. Dere tror ikke på dette "serumet?" Virkelig? Det finnes ikke noe magisk vidundermiddel man kan stryke på vippene for å få de ril å gro. Dere blir lurt. Og helt ærlig? Har dere så lite å tenke på i hverdagen at dere bekymrer dere for korte vipper? Here's a newsflash: INGEN BRYR SEG OM VIPPENE DINE! Alle tenker bare på seg selv. Verden er blitt gal. Anonymous poster hash: ac232...e5a Oh, du sitter på sannheten? Jeg har prøvd en annen type og det funker som gull. Absolutt ingen tvil om at øyevippene vokser etter påføring hver dag over noen uker. Stoppet for fikk sti på øye og da forsvant de fine vippene etterhvert. Anonymous poster hash: e70b8...134
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå