Gå til innhold

IGlow vippeserum. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lyst å prøve, men redd for reaksjon på øyet...👀

Anonymous poster hash: 1c453...e66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det VIRKELIG hadde funket som reklamen tilsier så hadde selvfølgelig ALLE brukt produkter som dette.

Når det virker for godt til å være sant så er det som regel det.......

Anonymous poster hash: 7c207...b54
Skrevet

Du vil ha samme effekt av å bruke castor oil på vippene ;) Tror nok hoved greia er å gre vippene flere ganger om dagen.

Har selv gjort det med e vitaminolje og ser mye forskjell. Tror rett og slett at å holde vippene sunne på samme måte som håret hjelper :)

Anonymous poster hash: cca8e...09b

Skrevet

Det har virket kjempebra på meg. Får komplimenter for øyenvippene mine hele tiden.

Anonymous poster hash: b07f1...ea4

Skrevet

Funker kjempe bra på meg 😊

Skrevet

Det har virket kjempebra på meg. Får komplimenter for øyenvippene mine hele tiden.

Når folk skriver sånt, lurer jeg alltid så veldig på hva slags folk de omgås og hva slags miljø de lever i. Komplimenter for øyenvippene hele tida??

Anonymous poster hash: 0f417...e12

Skrevet

To unge kolleger av meg bruker det og har virkelig fått flotte vipper,så jeg skal prøve.

Anonymous poster hash: 7dd63...43c

Skrevet

Funker fjell!

Anonymous poster hash: 3c173...977

Skrevet

Funker fjell!

Anonymous poster hash: 3c173...977

Dib-uttrykk!

Skrevet

Flere venninner har hatt god effekt av det. Jeg bestilte idag. Gleder meg til å prøve

Anonymous poster hash: 4cdbc...2f4

Skrevet

Jeg har bestilt fordi en venninne fikk så lange vipper.

Men jeg er redd for å bruke det i tilfelle det kan ødelegge øyne eller synet på noe måte..

Anonymous poster hash: 16e3c...567

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring, brukt det i over 1 år nå og har veldig lange vipper. Pleier å få kommentarer når jeg er innom parfymerier. Vet ikke om de som jobber på parfymere er flinke til å se hva som er extension og hva som ikke er det, at det er derfor. Dette produktet er i allefall ikke "for godt til å være sant" ;-)

Anonymous poster hash: 04c75...701

Skrevet

Jeg hadde bare korte stubber før, som ikke bøyde seg oppover i det hele tatt. Nå er de kjempelange og fine! Jeg hadde ikke tro på at det skulle funke, men det kan jeg skrive under på at det gjør:)

Anonymous poster hash: b94ff...4d9
Skrevet

Når folk skriver sånt, lurer jeg alltid så veldig på hva slags folk de omgås og hva slags miljø de lever i. Komplimenter for øyenvippene hele tida??

Jeg er lærer i ungdomsskolen og får komplimenter av både elever, foreldre og kolleger. Har også fått komplimenter fra frisøren min, en hudpleier, flere venninner og en gang fra kassadamen på min lokale Kiwi.

Jeg synes selv at jeg har veldig fine vipper, og jeg blir glad for komplimentene, uansett hvem de måtte komme fra.

Skrevet

Jeg er lærer i ungdomsskolen og får komplimenter av både elever, foreldre og kolleger. Har også fått komplimenter fra frisøren min, en hudpleier, flere venninner og en gang fra kassadamen på min lokale Kiwi.

Jeg synes selv at jeg har veldig fine vipper, og jeg blir glad for komplimentene, uansett hvem de måtte komme fra.

Å Gud, så kleint! 

Skrevet

Å Gud, så kleint!

Synd du føler det slik. Jeg synes som sagt det er hyggelig, så jeg smiler og sier tusen takk.

Skrevet

Synd du føler det slik. Jeg synes som sagt det er hyggelig, så jeg smiler og sier tusen takk.

Det gjør du nok, ja. 

Skrevet

Det gjør du nok, ja.

Har du stått opp med feil bein i dag?

Skrevet

Har du stått opp med feil bein i dag?

Nei. 

Skrevet

Nei.

Nei, da så. Ha en fin kveld videre :)

Skrevet

Nei, da så. Ha en fin kveld videre :)

I like måte. Ikke glem serumet i kveld. Kanskje en fjortis booster selvtilliten din i morgen?

Skrevet

I like måte. Ikke glem serumet i kveld. Kanskje en fjortis booster selvtilliten din i morgen?

Takk, jeg trenger ikke noen selvtillitsboost. Jeg håper imidlertid du finner noen å være frekk mot, ettersom det så tydelig booster selvtilliten din.

Skrevet

Takk, jeg trenger ikke noen selvtillitsboost. Jeg håper imidlertid du finner noen å være frekk mot, ettersom det så tydelig booster selvtilliten din.

Jeg er jo frekk mot deg, jåledokka :)

Skrevet

Jeg er jo frekk mot deg, jåledokka :)

Hadde du sett meg, hadde du aldri kalt meg jåledokke 😂

Skrevet

Hadde du sett meg, hadde du aldri kalt meg jåledokke

Med øyenvipper som gjør at både ungdomsskoleelever og foreldre (!!!) stadig kommenterer dem? Joa. Hadde nok det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...