Gå til innhold

Endelig blir Krekar kastet ut!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var på tide!

 

Anonymous poster hash: 88250...76e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du så sikker på at han blir det??? Hører rykter om at Meling skal anke til Menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg....

 

Anonymous poster hash: c6a32...8df

Skrevet

Det kommer ikke til å skje. Han kommer til å anke, kommer aldri til å bli kvitt han



Anonymous poster hash: 72761...dc1
Skrevet

Problemet er at han har flere ankemuligheter, men siden han er en FN kvoteflyktning burde de fått overtatt han blitt deres ansvar.

 

 

 

Anonymous poster hash: 8d15b...fca

Skrevet

Må norske myndigheter vente med å levere ham ut egentlig? Han skal til Italia, ikke Irak.



Anonymous poster hash: 41762...206
Skrevet

Tror det ikke før jeg ser det.

 

Anonymous poster hash: ffaff...aef

Skrevet

Usikker på om jeg vil kste han ut...

Hva skjer da? Han som kjemper med nebb og klør for å bli i norge. Han som har direktelinje og tette kontakter til terrorgrupper.

Følelser blir krenket, hevnen kommer...

 

 

Anonymous poster hash: 6f9f1...b55

Skrevet

Usikker på om jeg vil kste han ut...

Hva skjer da? Han som kjemper med nebb og klør for å bli i norge. Han som har direktelinje og tette kontakter til terrorgrupper.

Følelser blir krenket, hevnen kommer...

 

 

Anonymous poster hash: 6f9f1...b55

Lets bend backwards for the terrorists...😡

 

Stockholmsyndrom så det holder?

 

Anonymous poster hash: 3203c...3a5

Skrevet

Lets bend backwards for the terrorists...😡

 

Stockholmsyndrom så det holder?

 

Anonymous poster hash: 3203c...3a5

Nei.

Men heller en ubrukelig Krekar i Norge, enn ett terrorangrep som dreper mange!

 

Anonymous poster hash: 6f9f1...b55

Skrevet

Lets bend backwards for the terrorists...

 

Stockholmsyndrom så det holder?

 

Anonymous poster hash: 3203c...3a5

 

 

Du burde ikke bruke begreper du ikke forstår betydningen av.

 

Anonymous poster hash: a5daa...6cd

Skrevet

Jeg reagerer fordi rettssaken i Italia har vært veldig ensidig og uten rettferdig gang. Så jeg er skeptisk.



Anonymous poster hash: 55d70...e4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...