Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Det var på tide! Anonymous poster hash: 88250...76e
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Er du så sikker på at han blir det??? Hører rykter om at Meling skal anke til Menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg.... Anonymous poster hash: c6a32...8df
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Det kommer ikke til å skje. Han kommer til å anke, kommer aldri til å bli kvitt han Anonymous poster hash: 72761...dc1
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 Problemet er at han har flere ankemuligheter, men siden han er en FN kvoteflyktning burde de fått overtatt han blitt deres ansvar. Anonymous poster hash: 8d15b...fca
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #5 Skrevet 23. november 2016 Må norske myndigheter vente med å levere ham ut egentlig? Han skal til Italia, ikke Irak. Anonymous poster hash: 41762...206
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #6 Skrevet 23. november 2016 Tror det ikke før jeg ser det. Anonymous poster hash: ffaff...aef
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #7 Skrevet 23. november 2016 Usikker på om jeg vil kste han ut... Hva skjer da? Han som kjemper med nebb og klør for å bli i norge. Han som har direktelinje og tette kontakter til terrorgrupper. Følelser blir krenket, hevnen kommer... Anonymous poster hash: 6f9f1...b55
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #8 Skrevet 23. november 2016 Usikker på om jeg vil kste han ut... Hva skjer da? Han som kjemper med nebb og klør for å bli i norge. Han som har direktelinje og tette kontakter til terrorgrupper. Følelser blir krenket, hevnen kommer... Anonymous poster hash: 6f9f1...b55 Lets bend backwards for the terrorists...😡 Stockholmsyndrom så det holder? Anonymous poster hash: 3203c...3a5
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #9 Skrevet 24. november 2016 Lets bend backwards for the terrorists...😡 Stockholmsyndrom så det holder? Anonymous poster hash: 3203c...3a5 Nei. Men heller en ubrukelig Krekar i Norge, enn ett terrorangrep som dreper mange! Anonymous poster hash: 6f9f1...b55
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #10 Skrevet 24. november 2016 Lets bend backwards for the terrorists... Stockholmsyndrom så det holder? Anonymous poster hash: 3203c...3a5 Du burde ikke bruke begreper du ikke forstår betydningen av. Anonymous poster hash: a5daa...6cd
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #11 Skrevet 24. november 2016 Jeg reagerer fordi rettssaken i Italia har vært veldig ensidig og uten rettferdig gang. Så jeg er skeptisk. Anonymous poster hash: 55d70...e4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå