Gå til innhold

Foxy sang i 7 års selskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var med min pike på 7 år i selskap på mandag. Etter maten skulle de danse, de satt på den foxy sangen. Er ikke den alt for sexfiksert for så små barn. Jeg kjente ikke vertskapet så godt, så jeg turde ikke si noe. Min datter har aldri hørt slik musikk hjemme tidligere. Hun stanset å danse når den kom, heldigvis.

Hva synes dere om dette? Burde jeg be lærer gi beskjed på neste møte, at dette Ikke er passende ? Eller bruker deres små å høre slik musikk.

Anonymous poster hash: a420c...40c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønte ikke hvilken sang du mente..?

Anonymous poster hash: 525b2...f9e

Skrevet

Beklager the fox (what did the fox say)

Skrevet

Hvordan er den sexfiksert?

Den handler om hva reven sier. Barna mine digger den.

Skrevet

Synes dansen var litt sexfiksert. Men mulig jeg tar feil. Er personlig kristen, og Bruker ikke å se slike filmer på tv.

Skrevet

Beklager the fox (what did the fox say) Anonymous poster hash: a420c...40c

hvis det er den sangen det er snakk om så må jeg virkelig si du er sær hi :0 den er velhelt uskyldig og så artig! Trodde du mente en sang om horer, fyll, knulling og det som er !

Anonymous poster hash: 574fc...fb8

Skrevet

Synes dansen var litt sexfiksert. Men mulig jeg tar feil. Er personlig kristen, og Bruker ikke å se slike filmer på tv.

Skrevet

Du kommer til å få mange nedturer om du synes dette var for mye;-)

Anonymous poster hash: 63d96...dce

Skrevet

Synes dansen var litt sexfiksert. Men mulig jeg tar feil. Er personlig kristen, og Bruker ikke å se slike filmer på tv. Anonymous poster hash: a420c...40c

da må det være vanskelig å være personlig kristen slik verden er nå :0 men nei hi, den er ikke sexfiksert,du hendelse :0

Skrevet

Var den sangen, ja. Takk for svar. Mulig jeg ikke kontakter lærer . Vi spiller aldri slikt i vår hjem, så ble så overasket i selskapet.

Skrevet

Var den sangen, ja. Takk for svar. Mulig jeg ikke kontakter lærer . Vi spiller aldri slikt i vår hjem, så ble så overasket i selskapet.Anonymous poster hash: a420c...40c

nå tror jeg faktisk bare at du er et troll! Ja det er litt daff her inne i dag hi, du skal ha for forsøket :):P

Skrevet

Oi. Haha, hva mener du er sexfiksert med den? Den handler om en rev? Den har vært kjempepopulær blant barna i barnehagen her. Så at den blir spilt i en 7årings bursdag ser jeg ingenting i veien med.

Anonymous poster hash: 07447...125

Skrevet

Jeg er selv kristen og forsiktig med hva barna får se (og jeg selv såklart), men the fox er bare uskyldig moro 😉

Skrevet

Er ikke et troll. Tenkte på bevegelsene i dansen. Men jeg har nok tolket den feil. Når de virket slik på underlivet i den skogen. F.eks

Skrevet

Jeg Tar svarene til etterretning 😊 . Får prøve å være litt mer åpen , når det kommer til slike ting. Takker for alle svar.

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Er personlig kristen...

Du, det skjønte vi!😁

Skrevet

Tror du overtolker noe inn i granskauen. Her spilte den svært religiøse læreren til sønnen min på 60 år den for eleve i første klasse, har faktisk ikke falt meg inn at den kan tolkes slik du gjør. Og læreren har ikke noe med sanger som blir spilt i selskap, så ikke ta det opp med henne, vær så snill. Men egentlig tror jeg at du tuller;-) Og var du virkelig med en syvåring i selskap?

Anonymous poster hash: e289b...d1e

Skrevet

Var med i selskap for hun er så blyg, også flyttet vi i sommer. Hun kjenner nesten ingen i klassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...