Gå til innhold

Obs obs alle hundeeiere!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt riktig.

Om hundeeiere ikke passer på hunden slik at den flyr løs og enten skader andre, eller skremmer slik at folk skader seg så får man ta regningen. 

Mange hundeeiere ser ikke problemet for "min hund er jo bare god og snill", ja mulig det.... men det er ikke sikkert at den lille 6-7 åringen som går hjem alene vet det, eller er like trygg som deg.

Lov å bruke hodet.... opplevd så mange ganger at folk går med hunden løs valsende 50 meter foran seg på tur. Mer en hva jeg kan telle har barn jeg har vært sammen med (jobber med barn) blitt redde og også grått når den "snille" hunden kommer vimsende rett mot og forbi oss. Husk at en normal/stor hund ofte kan være like store som barna eller større...

Anonymous poster hash: d0884...871
Skrevet

.

Anonymous poster hash: 64be9...0d2

Skrevet

Folk med hund må lære seg å ta mer ansvar og hensyn.

Anonymous poster hash: 018b0...2cd

Skrevet

Hi her. Ja jeg er enig jeg. Ville bare kaste litt lys over denne saken.. folk betaler inn til denne kronerullingen ukritisk uten å ha hørt den andre part sin versjon..

Skrevet

Hi her. Ja jeg er enig jeg. Ville bare kaste litt lys over denne saken.. folk betaler inn til denne kronerullingen ukritisk uten å ha hørt den andre part sin versjon..

Andre part som i den som krever erstatning? Det står jo i artikkelen da.

I fylgje politidokument har den fornærma to gonger tidlegare forklart politiet at hunden ikkje var bort i vedkomande, og at den ikkje bjeffa eller framstod aggressiv. Men at den fornærma hadde løfta opp sin eigen hund for å verje den, og medan Ivo hoppa rundt på fortauet mista personen fotfestet og ramla. Politiet ville ikkje etterforske saka vidare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...