Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Verdens beste besteforeldre til barnet mitt. Pappaen stilte aldri opp, men de har vært tilstede fra dag 1. Nå har jeg ny mann og vi har fått ett felles barn, men vi er akkurat like nære likevel. :)De stiller opp og forguder barnebarnet sitt. Har lyst å kjøpe noe fint til dem til jul fra oss:) forslag? Anonymous poster hash: 77064...63a
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Ingenting fra dere. Dere kan kjøpe noe fra barna til dem. Noe hjemmelaget? Hva om du kjøper en fin krukke og så lager julegodteri sammen med barna og har oppi? Så kan du jo kjøpe en pakke ekstra god kaffe til og en "aktivitetsbok" (kryssord, soduko osv) som de kan kose seg med i julen. Anonymous poster hash: 399c7...5d6
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Avhengig av barnets alder kan du gjerne gi dem noe barnet har laget selv, f.eks. dorullnisse. Jeg synes absolutt du kan gi noe fra dere - ikke bare fra barnet. Hvis de trenger noe / ønsker seg noe så kjøper du noe av det. Hvis de "har alt" ville jeg gitt noe de kan bruke, f.eks. julekurv fra delikatesseforretning, vin eller lignende. Så lenge situasjonen er avklart (far stiller ikke opp men det gjør foreldrene hans) så trenger du ikke vært redd for å tråkke noen på tærne. Anonymous poster hash: b8b86...649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå