Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Jeg gir meg ende over... Startet med oppkast på vesla i forrige uke.. to netter på rad. I tillegg får hun en ny tann, så er mye gråt og vil bare sitte på gang et og bæres. Har våknet hver natt siden da. Og kastet på ny opp natt til i går. I tillegg fikk hun diaré på morgenen. Og har nå også fått tidenes verste hoste og mye snørr med tett nese. Jeg ble dårlig med diaré på mandag.. nå ligger mannen også rett ut med kvalme og feber.. Huhei for en uke dette skal bli! 😂 Andre som har liknende scenarier å komme med som felles trøst...? Anonymous poster hash: ba4b9...91f
Optatium Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Trøsten er at hvis du får det nå, slipper dere kanskje i jula😜 All medfølelse sendes forøvrig!
Optatium Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Trøsten er at hvis du får det nå, slipper dere kanskje i jula😜 All medfølelse sendes forøvrig!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 Jeg ble sjuk sist uke, mannen og ungen sist torsdag, så lå alle syk i helgen, mandag kom omgangssyken,først sønnen, så jeg, så mannen, i tilleg til kraftig forkjølelse. Så jepp, vet hva det går i, holder på å gå på veggen :0 Anonymous poster hash: 99a3f...4cf
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #5 Skrevet 23. november 2016 Her er det seks uker siden alle var helt friske samtidig i mer enn to dager! Det begynner hos en, og siden det er småbarn det er snakk om går det på rundgang blandt alle. Kun mannen som slipper unna av og til, men selv han fikk denne runden med spysjuka. For øyeblikket er det minstemann som ligger rett ut med 40 i feber (storebror har første dagen i barnehage etter sykdom..) og jeg kjenner det er noe på gang med meg også. Anonymous poster hash: ea13f...7d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå