Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Hvorfor kan jeg ikke chatte med menn? Jeg føler at jeg skremmer dem bort! Det er menn jeg har møtt i virkeligheten, og tonen treffer skikkelig face to face. MENNN når det kommer til sms-er og chatting generelt, så fucker jeg opp. De bare forsvinner, slutter å skrive eller sletter meg fra lista si? Hva er det jeg gjør gærent? Jeg er redd jeg mister han jeg holder på å chatte med nå for tiden XD! Han har jeg møtt på virkeligheten og har ikke sett han på flere måneder, jeg la han til og er så redd for å prate med han. Fordi jeg rett og slett er redd jeg kommer til å si ett eller annet som kommer til å provosere han/ skremme han bort! Blir så nervøs og får hetetokter så fort jeg har postet det første ordet! Oppfatter de meg som annerledes fra hun de er vant med å se på jobb, kurs, skole eller hva er greia? Kanskje jeg venter for lenge mellom hver samtale? eller at jeg virker litt overlegen gjennom chatten! Jeg kan jo ikke spørre om å få treffe personen såpass tidlig i samtalen. Hvor ofte må han starte samtalen og ikke jeg? Tenker egentlig menn folk på det? Hva er det som kreves av meg/han? Anonymous poster hash: f29dc...837
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Hvis han oppriktig er interessert kan du ikke gjøre så mye galt, tror nok dessverre ikke du har truffet noen som er ordentlig interessert. Mitt råd, vær deg selv og ikke stress, plutselig treffer du en det klaffer med Anonymous poster hash: 6f13c...4a1
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Skriver du for ofte og for lange tekster? Anonymous poster hash: f08f1...6c8
Luksusdyret Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 Hvis han oppriktig er interessert kan du ikke gjøre så mye galt, tror nok dessverre ikke du har truffet noen som er ordentlig interessert. Mitt råd, vær deg selv og ikke stress, plutselig treffer du en det klaffer med Anonymous poster hash: 6f13c...4a1 Må signere det med interessen. Hvis du treffer disse mennene i lystig lag, på jobbseminarer der de hviler fra hverdagen og gjerne vil bli kjent med nye interessante mennesker, så er det ganske vanlig at de ikke ønsker å ha deg som en del av hverdagen. Blir nesten som "sommerflørt". Og nei, hvis en mann er oppriktig interessert og har falt for deg ved første blikk, spiller det ingen rolle hvor ofte, langt og kronglete du skriver. Det jeg også stusser på er hvorfor de ikke ringer - sms blir for meg utrolig upersonlig, man verken ser den man snakker med eller hører stemmen hans. Og for all del, ikke bli med på mind games som enkelte sikkert vil foreslå om å vente x antall timer med å svare på en melding, alltid la mannen starte samtalen først og så videre. De fleste seriøse menn gjennomskuer slike spill og avslutter flørtingen fordi de ikke gidder å forholde seg til ei dame som ikke er ekte, men bare spiller. De som bare ønsker å jakte på bytte vil derimot bli veldig interessert hvis du spiller "hard to get". Disse vil som regel miste interessen etter første ligg, eller første uke. Lykke til i jakten på den rette! Han kommer helt sikkert, før eller senere
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 hahaha det var mange gode svar, og takk for støtten. Ja tenkte meg det! Har nå fått vite at han ikke var så interessert likevel Jeg er for all del ikke den personen som spiller Hard to get, kan være en grunn det og thihi. Jeg mener man skal selvfølgelig bli godt kjent med personen før man kan begynne å slippe dem hjem til seg. Jeg er også et veldig kresent menneske, så foretrekker å bli godt kjent før jeg i det hele tatt kan ha noen form for kroppskontakt, men det å ta initiativ til å først ta kontakt er det nesten alltid jeg som gjør. Har hatt noen forhold med sjenerte menn, som jeg kan tenke meg vi aldri hadde hatt om ikke jeg hadde tatt kontakt først. Prøver ofte å få personen til å ringe og gjerne be meg ut på en kaffe eller to, men det blir jo bare teit når vi bare skal drive å chatte om alt. Har opplevd mange ganger at folk også misforstår min humor. Jaja, man får vel jakte videre Anonymous poster hash: f29dc...837
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 Har opplevd mange ganger at folk også misforstår min humor. Anonymous poster hash: f29dc...837 Haha da er vi to Sjenerte menn dater jeg ikke, jeg vil ha ekte menn. En ekte mann tar styringen. Anonymous poster hash: 91f51...e3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå