Gå til innhold

Tips til kalendergaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 5 åring og 10 åring!

Tips?!

Anonymous poster hash: 324e9...afa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt , jente?

Skrevet

Sjokoladebiter, pepperkakedeig (til baking)...

Anonymous poster hash: e8d66...05e

Skrevet

Tynne ullsokker

Truser

Hårstrikker/klemmer

Tynne hansker

Tannbørste

Godteri

Liten eske rosiner

Ballonger

Klistremerker

Blyant

Viskelær

Julepynt

Jeg fant en del småtteri på Nille nå nettopp.

Anonymous poster hash: f98d3...938

Skrevet

gavebevis fra kirkens nødhjelp :) På at du har kjøpt geit, myggnett osv i barnets navn. Jeg har 10 slike i kalenderen til min 8 åring.

Skrevet

gavebevis fra kirkens nødhjelp :) På at du har kjøpt geit, myggnett osv i barnets navn. Jeg har 10 slike i kalenderen til min 8 åring.

For en kjip kalender!

Anonymous poster hash: 5c062...345

Skrevet

😳😳 hvorfor ikke gi det andre dager? Og la kalender og gaver som er beregnet på barnet, faktisk være noe barne virkelig kan glede seg over og bruke selv?

Anonymous poster hash: 36d0c...49d

Skrevet

hvorfor ikke gi det andre dager? Og la kalender og gaver som er beregnet på barnet, faktisk være noe barne virkelig kan glede seg over og bruke selv?

Anonymous poster hash: 36d0c...49d

8 åringen gleder seg stort :) Han er blitt fortalt at han vil få dette noen dager, og det er de gavene han gleder seg mest til. Han er opptatt av forskjeller i verden (pratet mye om det på skolen) og han synes det er flott å få være med å bidra :) De andre dagene får han vanlig gave. 

Jeg klarer ikke la være å føle at dette blir kritisert mest fordi dere selv velger noe annet ;) Er da virkelig ikke noe galt i at barn har en litt annerledes kalender med mer nyttige gaver og samtidig læring ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...