Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Jeg har en 5 åring og 10 åring! Tips?! Anonymous poster hash: 324e9...afa
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Sjokoladebiter, pepperkakedeig (til baking)... Anonymous poster hash: e8d66...05e
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 Tynne ullsokker Truser Hårstrikker/klemmer Tynne hansker Tannbørste Godteri Liten eske rosiner Ballonger Klistremerker Blyant Viskelær Julepynt Jeg fant en del småtteri på Nille nå nettopp. Anonymous poster hash: f98d3...938
Miljøterrorpeuten Skrevet 23. november 2016 #5 Skrevet 23. november 2016 gavebevis fra kirkens nødhjelp På at du har kjøpt geit, myggnett osv i barnets navn. Jeg har 10 slike i kalenderen til min 8 åring.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #6 Skrevet 23. november 2016 gavebevis fra kirkens nødhjelp På at du har kjøpt geit, myggnett osv i barnets navn. Jeg har 10 slike i kalenderen til min 8 åring. For en kjip kalender! Anonymous poster hash: 5c062...345
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #7 Skrevet 23. november 2016 gavebevis fra kirkens nødhjelp På at du har kjøpt geit, myggnett osv i barnets navn. Jeg har 10 slike i kalenderen til min 8 åring. 😳😳 hvorfor ikke gi det andre dager? Og la kalender og gaver som er beregnet på barnet, faktisk være noe barne virkelig kan glede seg over og bruke selv? Anonymous poster hash: 36d0c...49d
Miljøterrorpeuten Skrevet 23. november 2016 #8 Skrevet 23. november 2016 hvorfor ikke gi det andre dager? Og la kalender og gaver som er beregnet på barnet, faktisk være noe barne virkelig kan glede seg over og bruke selv? Anonymous poster hash: 36d0c...49d 8 åringen gleder seg stort Han er blitt fortalt at han vil få dette noen dager, og det er de gavene han gleder seg mest til. Han er opptatt av forskjeller i verden (pratet mye om det på skolen) og han synes det er flott å få være med å bidra De andre dagene får han vanlig gave. Jeg klarer ikke la være å føle at dette blir kritisert mest fordi dere selv velger noe annet Er da virkelig ikke noe galt i at barn har en litt annerledes kalender med mer nyttige gaver og samtidig læring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå