Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Når skal hun slutte? Frisk og fin, stort sett. Har hatt 4-5 runder med skikkelig forkjølelse. Ellers bare jevnt over litt blank snue. Typisk barn og i hvertfall typisk bhgbarn, vil jeg si. Men hun hoster hver kveld/natt. Ikke nødvendigvis mye eller ofte, men hver natt! I tillegg høres hosten så vond ut. Hun virket egentlig ikke plaget, og våkner aldri av det selv. Vil det noen gang gå over? Anonymous poster hash: b1a4a...4cf
tante grusom master of law Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Har du ikke tatt hennetil legen når hun har hostet så lenge?? Det synes jeg er rart. Det kan jo høres ut som astma.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Har du ikke tatt hennetil legen når hun har hostet så lenge?? Det synes jeg er rart. Det kan jo høres ut som astma. Nei, jeg har ikke det. Under hver kontroll på feks hs er alt helt fint, og da lytter de jo alltid på henne. Jeg har litt erfaring med astma, og den tanken har faktisk aldri slått meg. Hun har så fin og jevn pust. Aldri hes eller "grumsete". Hoster aldri på dagtid, og aldri om hun feks kaver seg opp. Ofte kan det bare være et hark og to ila kvelden/natten. Det er altså ikke slik at hun hoster lenge eller mye av gangen. Kanskje jeg burde kontakte lege..? Anonymous poster hash: b1a4a...4cf
Darwina Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Min gikk å hostet i mange mnd. Var hos lege som konstaterte barneastma,fikk mefisiner og hosten forsvant. Ville tatt kontakt med lege👍
Tilith Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Min hostet seg gjennom første år i barnehage, og det er ikke unormalt. Vi var hos legen for alle snakket med en gang om astma og at det var helt sikkert det. Legen fortalte at hosting hos småbarn i barnehage og spesielt første året hvor de blir utsatt for masse nye bakterier og smitte av diverse er veldig normalt g hun var oppgitt over alle som skrek ut om astma så fort det var noe, for deg opplevde hun veldig ofte, men kun et få tall ganger var det faktisk tilfelle. Småtassene rekker ofte ikke å komme seg igjen etter en forkjølelse før de begynner på neste så lenge barnet er i form og det ikke er noe annet som skulle tilsi at hun er syk så er det nok ikke noe farlig. Høres ikke ut som astma akkurat. Hev sengen, bruk liten pute så hun ligger med hodet litt høyere 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå